Utmanad!


Jag har blivit utmanad:

  • Lovar du att vara ärlig?  JA

  • Du heter: Ellinor

  • Smeknamn: Ella, EllaPella, Elle.....Elli..... GuppyGuppy.....


  • Låt just nu: Dina rosor.....
  • Om du röker: Ja,

  • Beroende av: Mina barn,

  • Vad tror folk om dig: Haha...Ja Vem?

  • Stämmer det: Låt barnen tro det....

  • Vad får du oftast dina komplimanger från: Mimmi


  • Brukar du skratta för dig själv: JA:....HAHA
  • Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Det är ok, Ni kan ta den imorgon, Så tar vi det nästa vecka, Ses imorgon ...Kram!
  • Vilken är din favoritmålning: Liams teckningar

  • Vart bor du: I mitt hus
  • Trivs du där: Beror på....


  • Vad har du för mobil operatör: Comviq.....Skulle byta till Amigo tror jag det var?!
  • .Är du allergisk mot något: Nja.....


  • Har du haft sex idag: Det beror på om idag är dagens datum eller 24 timmar bakåt

  • Nästa mål i ditt liv: Hemligt annars får "Dom" bara nått att prata om....
  • Hur svarar du i mobil: Hallo....

  • Vem ringde du senast idag: Syster Yster.....

  • Vad sa den du prata senast med i telefon: Vi kan väll höras imorgon?


  • Antal sömntimmar inatt: Imellan det att Simon vaknade? 


  • Sov du ensam: Nej, Jag har man & två barn ;-)

  • Tycker du om din pappa: Ja, det e klart!

  • Brukar du komma i tid: Svårt....
  • När mår du bra: När jag är med min familj & mina riktigt VÄNNER.....De som inte snackar skit så fort dom träffar varandra å på det sättet tror att dom är VUXNA & MOGNA!

  • När blev du fotad senast: Häromdagen....

  • Vanligaste färger på dina kläder: Svart & Rött

  • Vad tycker du om fötter: Haha....


  • Är du smart: Så klart :-D


  • Vem/Vilka saknar du just nu: Lena...Pratade precis med henne!

  • Favorit dryck på morgonen: Obo´y

  • Är du blyg: Nej, inte direkt


  • Sysslar du med någon sport: Nja....
  • Vill du hellre ha mail än brev: Nej, jag gillar brev bättre


  • Tror du på kärleken i första ögonkastet: JA!


  • Har du spytt offentligt: Ja, När jag var gravid mitt på storatorget :-(


  • Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj ....


  • Är du nöjd med ditt liv: JA!

  • Om inte, vad vill du ändra på: En grej
  • Tycker du denna utmaning är meningslös? Lite

  • JAG UTMANAR ALLA SOM VILL BLI UTMANADE!


    Kommentarer
    Postat av: maria

    hehe, vi hade en del svar samma :p

    2008-05-06 @ 17:43:03
    URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0