Nästan...Studenten...!



Nu är jag nästan klar med min lista....:-D
Gött å komma hem imorgon å bara kunna njuta av solen å inteha massa grejer att göra...
Blir nog till att grilla....Det e så gott!

I helgen fick Liam Lisebergs biljetter & av en annan kompis till mig fick han pengar att ha på Liseberg så nu har vi ett GRATIS Lisebergs besök att se fram imot...Alltid roligt!

Hoppas bara att vädret håller i sig så att vi kan åka dit någon dag!

Liam slog i sin tå i skafferidörren för en stund sedan....Å våra plåster va SLUT...GAHAAAAAA....
Det blödde minimalt lite med man måste ju ha plåster på blod...*Godingen där*
Som tur är så är Farmor på väg så hon får ta med ett...När man får det spelar ingen roll ;-)

Liam vill inte äta lunch hemma idag för han skall äta middag hos Mormor & Morfar..Han e för rolig ibland!
Å så frågar han minst e hundra ggr för att försäkra sig om att jag INTE skall sova dör utan att han skall få sova där ensam....Haha! Å han har gått hela morgonen å planerat vad han & Morfar skall göra....HAHA!

Nu skall jag ta ut mattorna & skuta golven så e jag färdig sedan!

Pusss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0