Längesedan....!


Hallo Alla glada ;-)

Här var det ett tag sedan jag skrev sist :-/ Tappade suget ett tag då jag vet att "Vissa" är inne å läser min blogg för att sedan snacka skit om mig...Det e lixom inte däför jag skriver känner jag...

Å sedan har det ju hänt en hel del här hemma som har tagit all min energi...Har inte haft lust med NÅGONTING...
Har ju dessutom börjat jobba oxå, Så Christer e ju hemma med barnen...!

Vad har hänt här då?

Hmmm...Det e väll ungefär som vanligt...
Simon håller på att få två tänder där nere så han har lite feber just nu....
Min syster son Hampus har sovit här i två nätter & vart med Liam & Christer medans jag jobbat...Det har funkat KANON å det e skoj, Grabbarna bus kommer sååå bra överenns & det va första ggn Hampus sov borta *Stolt*

Vi har hämtat våran nya Bokhylla till storarummet...En grå från Mio Möbler *Skit snygg*
Å så har vi gjort om lite på Liam´s rum, Han har fått inn våningsängen som han fick när vi flyttade hit...Å det funkar kanon att sova i den...Rummet blev mkt bättre med den sängen...Blev lite extra plats oxå då jhu :-D

Annars e det ganska lungt, Vi tar varje dag som det kommer nu.....
Vi har många viktiga beslut framför oss, Som påvärkar mkt, Mer änn vad man tror iallafall!

Vi vet ju en hel del, Vi har hört en hel del..."vissa" har ju pratat till fel person så att säga....Å så e dom vuxna människor som tror att man e dum i huvudet...Men det är väll så när man BARA är 22:År ... Då fattar man ju inte så mkt *Hihi*...
Ja jösses....Nu skall jag göra klart tvätten, Fixa diskmasiknen å sedansova...Imorgon blir det en sista vända till tippen, Tvätta fönster & byta gardiner....

Ingen som har ett nytt jobb & en lägenhet med minst 4 rum & kök?
I denna hålan vill jag inte bo ;-)

PUssss

Kommentarer
Postat av: mocker

oh just det SIMON ÄLSKAR SOM MOCKE....

2008-05-14 @ 00:46:33
Postat av: Jessika!!

Hehe!! Vill du med flytta? Ingen vill bo här längre! ;-)

2008-05-14 @ 07:35:50
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan! Vad trist när det finns folk som snackar skit. Här i min håla så var det ju ngn som hade frågat din syster(istället för att fråga mig) om jag var gravid...Hur kul är det att höra....Folket i Vedum är verkligen speciella...Eller folk i små hålor skulle jag väl säga. Visst finns det vettiga människor här(nån måste det ju finnas) Men dom flesta är väldigt skygga för att lära känna nytt folk..Eller nytt och nytt...Har bott här i sex år snart och jag undrar när man blir välkommad in i gemenskapen....? Har man inte barn på scouter,fotboll eller skolan så är man ta mig fan inte ens vatten värd!! Så trist!! Ha det gott och försök skit i alla idioter!!! Kram!!

2008-05-19 @ 10:35:39
URL: http://carolinelanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0