Jag LEVER!



Hallo!

Jag Lever...Har bara haft så sjukt mkt att göra....

Våran dator pajade ju för ett tag sedan...Men nu har vi fått en Splitter NY & fin dator som funkar mega fort *GLAD*
Har även fått en super fräck & smart skrivare med kopiator...Min käraste....så smart om man skall kopiera å greja....GÖTT!

Christer är hemma &  är Papap ledig för obestämmt framtid....Så jag har börjar jobba igen!
Jobbar lite överallt å det e så skoj, Dock lite jobbigt när man inte e "van" vid det...Hade velat va hemma lite till ;-)
Men det va bestämmt sedan innan att vi skulle dela lika på FP...Gjorde det med Liam oxå, Jag började jobba när han var 6:Månader så med Simon blev det 2:Månader änn beräknat men Thats The Life!

Imorgon skall Christer bärja spela igen...Vilken otroligt skillnad på band & lön :-D Så nu kan vi kanske börja som vanligt igen *Hihi*

Tänker inte dra vad som hänt sedan sist för det e för mkt...
Har vart på Liseberg iallafall.....Barnen sov hos Christer´s syster...Så skönt att ha någon som ställer upp & tar båda barnen....TACK!

Imorgon skall jag blogga mera aå börja hålla bloggen igång nu när jag har dator..Så håll ögonen öppna...SNart kommer bilder på allt & alla ;-D

Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Äntligen uppdatering!!

2008-05-30 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0