Våffeldagen.....



Ja just det...idag är dte tydligen Våffeldagen....

Får väll se hur det blir med det...När Christer kommer hem från jobbet så skall vi åka till Alingsås & stor handla å sedan kan jag gissa att vi är ganska trötta båda två ;-)

Jag har inget våffeljärn :-( Vårat va så trasig så man brände sönder sig...Får önska mig ett sådant kanske!

Så just nu står det en ungspannkaka i ugnen istället å så håller jag på å koka potatis till Simon som han skall få smaka idag...

Jag & Liam fick oss ett ryck när vi skulle plocka upp på hans rum så nu har vi möblerat om hela hans rum istället *Haha*
Han tyckte det va jätte skoj :-D

Skickade ett sms till Katrin å frågade om vi fick våldgästa henne å komma på fika nu på förmiddagen (Det var INNAN det snöade här)

Fick tillbaka ett chock sms för i Alinsgås va det snö storm nästan :-D
Men det kom ju hit oxå i tid så jag ej hann åka....För Schit, Jag kommer inte enns ut på trappen å kan röka....!

Måste ta Pannkakan...Men kommer nog mer sedan...Har inte så mkt att göra idag *Pedanttant* som jag är *ASG*

Pusssss på er!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

va fan röker du ELlinor?? va fan, ääääckligt :P sluta upp med det!
Hehe nu hann jag läsa allt här också. (stressigt på jobbet) Hahahah vilken klockren han gjorde..Lilla Liam haha sköning
Jajemen jag har JOhnnys nummer ja..
Villdu ha det eller ? KOstar 1500 kr. ;) haha
Här är dte massa snö också nu. Värsta stormen vart det förut ja ! fyyyy ta bort det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-25 @ 14:46:59
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

esch jag snackar med han på jobbet imorrn =)
Åkej men här är nummret då ... 0762950430.. NU väntar jag på min avbnetlaning då ;P
Och ingen otrogenhet här nu hörrö!!
haha vi hörs imorrn närj ag snackat med han.
pusspuss

2008-03-25 @ 16:49:39
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

haha nä det hoppas jag verkligen ;)

Japp jag ska snackam ed han här sen, annars har vi ju nummret nu ;) haha så detta ska allt bli av till slut...nån gång hahaha har vi sagt aslänge
jaoo på fredag är sista öppetdagen här :( Sorgligt, men gött :D
Sen ska vi va här på Måndag också och skicka iväg all skit. Jobbigt värre menmen..
Du har börjat jobba nu eller ?

2008-03-26 @ 07:48:52
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0