Morgonens Roliga!



Igår åt vi Mc Donalds å Liam sparat alltid sina pommes till senare....
Fast igår glömde han av dom så hittade han dom nu på morgonen efter frukost å skulle äta dom så han tog sina pommes & gick till datorn där han tittade på Pippi Långstrump....

Så kom han efter en stund å sa:

"Jag åt upp mitt finger, Måste ha ett plåster"

Haha....Så han fick ett plåster å allt va bra....Så gick han tillbaka å satte sig....

Så kom han inn på toaletten när jag stod å höll på med tvätten å sa:

"Jag bet mig i detta fingret oxå" Å höll på långfingret.

"Jaha svarade jag, Då får du hämta plåstrerna så hjälper jag dig"

Så kom han tillbaka, Jag klippte till en plåster bit å så sa jag:

"Fram med fingret då"

Då tog han fram pekfingret.....

"Men det va ju inte det fingret du visade sa jag"

"Vilket va det då? Frågade han MIG å viftade med handen....."

Haha så bort gjort den va klart godast på morgonen :-D
Dock fick han ett plåster iallafall :-)



Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hahaha insnöade??
kommern i inte därifrån? vart fan är ni då? hahah va roligt :) eller kanske inte..
Snacka med johnny nu precis, bestämde inget men vi kunde ta det när som sa han. så ska kolal upp när jag kan så hör jag va mig =) måste work.. hej

2008-03-25 @ 12:34:46
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0