Ändrade planer....



Ja, Det va vad som blev idag....

Imorses när vi klev upp å små planerade dagen så skulle det se ut som så att:

Christer åkte till Lerum & fixade grejerna till bilen som fattades för att besikta den idag....
Så skulle han å Liam fixa det medans jag städade & grejade här inne....
Å efter det skulle vi åka till Lek & Buslandet med Liam i Göteborg eller gå på Bio (Horton)....

Så Christer åkte vid 9:30 ca.....
10:00 Ringde jag Farfar på lasarettet för å säga God-Morgon mm som jag brukar....(Det har ju gått magsjukan där så man har inte fått hälsa på på en vecka)
Igår skulle vi haft vårdplaneringsmöte men det blev ju inställt pga av besöksförbudet....
Så när jag ringde 10:00 så säger han: "Ni måste komma för det e möte klockan 11:30 idag"

Jo visst tänkte jag, Dom skulle ju höra av sig....
Men ringde upp till avdelningen för säkerhetsskull å kollade å jo visst var det så...Dom hade bara GLÖMT att ringa å meddela oss det....Schittt Barbro ligger hemma & är sjuk å eftersom att det bara är Jag & hon som behagar bry sig å greja så fick jag åka själv...Så jag fick ringa & stressa Christer som en galning för å hinna, 11:25 kom Christer hem å 11:35 va jag på lasarettet *Bra jobbat Ellinor*

Vad som sades på mötet kan vi ta en annan ggn blir bara förbannad...Men tanken är iallafall att han skall komma hem till sin lägenhet på Fredag....*Gahaaaaaaa*

Jaja.....Nu blev ju alltid så sent, Va inte hemma förenns 13:00 igen å så grejade Christer bilen mm...15:00 åkte vi inn å köpte den sista lampen som skulle på å sedan till besiktningen.....

YES, Den gick igenom...Nu är bilen KLAR...Det tog bara ca, ett halv år eller så men YES YES! Nu är det klart...Väldigt kt fattigare men vi har en BRA bil :-D
Nu skall vi bara fixa Saaben oxå så Christer kan ha den som jobb bil!
Men den reservdelen har vi, Måste bara ha någon som kan hjälpa oss med arbetet & sedan nya däck så e den oxå klar, För den är både skattad & besiktigad så det e helt ok!

Någon som är duktig på bilar som vill hjälpa oss ;-)

Iallafall efter besiktningen ås vart klockan närmare 17:00 å det känndes LITE sent att åka till Gbg så vi köpte Pizza & åkte hem å käkade å så åkte vi bort till min kusin här borta i Östadkulle & åkte lite pulka med barnen å fikade *Trevligt* Liam fick en stor studsmatta utav dom som dom köpte förra året men som ingen hoppar på *Tack så mkt* Kanon, Dom kostar ju lite granna å med skyddsnät å allt!! TACK SÅ MYCKET säger Liam!

Så nu sitter vi här & slappar, Skall käka lite Pasta sallad som vi köpte förut...

Förestenn så har Liam somnat Själv för första ggn på sitt rum till en film idag *Stolt* Det är stort för å vara mig men det är en annan sak :-D

Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

visst är den snygg ^^ jag köpte den i den blomaffären nere vid torget du vet... 150 spänn kkosta den, men det är ju klart värt.
man behöver ju inte sköta den nånting, skitbra ju =)

2008-03-27 @ 08:23:27
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Nämen va säger du?? va fan. bara de inte tat sig in på min därifrån. Hopaps de bara är nån dum kompis..
Ahh man blir såå arg när sånt händer!!
men kan ju va en förklaring till varför det händer också för jag har ju inte gett ut mitt lösenord til lnågon. .Iofs mitt var väl inte så svårt att komma på om man känner mej hehe ..

2008-03-28 @ 08:40:28
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Gött att du e igång o bloggar igen! jag skulle vilja ha in lite nya bilder på min blogg snart om du känner att du har tid o lust! =) kram

2008-03-28 @ 10:05:22
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0