Inte Farligt....


God-Morgon :-D

Vi kom hem för ca, 4 Timmar sedan, Men jag e ändå inte så jätte trött!
Sov en timma i  bilen innan vi byttes av igen! Gött!

Liam gick här HELA dagen å väntade på att Morfar skulle komma...Han hade packat en kasse med leksaker, En påse med kläder....En burk med Majkrokar en burk med nappar & en Risifrutti med sked....Haha....Han e för skön!
Jag köpte boxer schorts (Kalsonger) till honom häromdagen men han har dom som schorts ;-)



Jaja...Lämnade Liam hos min lillebror vid 16-Tiden å sedan begav vi oss av mot Strömstad Svämor & jag...Dock blev det lite jobbigt för när vi skulle upp till Hotellet så finns det bara EN väg att ta sig upp för backen med bil....Men den var avstängd pga av Strömstad Marknad....Så vi fick ställa oss på andra sida Strömstad å gå å hämta bilen på natten när vi skulle hem....Men det gick ju det med!

Kvällen var mkt trevlig...Vi åt Gott & drack gott!
Musiken var ljuvlig...Jag filmade en del under kvällen men jag vet inte hur man lägger ut filmer här så jag kan nog inte göra det :-(
Någon som vet varför det ej funkar att lägga ut bilder på Blogg.se??

Nu skall jag åka å hämta min stora son hos Mormor & Morfar så skall vi åka å bada en sväng tror jag....Äta glass & bara mysa i solen innan vi åker hem å äter mat!

Vi hörs ikväll med bilder (Om det funkar)
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0