Våfflor & Sjuka barn!!



Ser har & ser min dag ut....

Nu har äntligen Simon blivit någorlunda bra..."Bara" hostan kvar...

Då kom Liam inn imorses vid 7 å va ledsen å hade on ti benen...Växtvärk trodde jag....
La oss i min säng med täcke & kudde & somnade om...
Jag & Simon gick upp 9:30 å Liam kom 10:00 KOKHET....Å ledsen...

Fick ett glas saft å spydde upp MASSSSAAAA slem efter det :-(
Tog temp å just nu har han 38,9c å VÄGRAR å ta medicin....
Flytande spyr han ut direkt å eftersom att han har fel på sin "bajs"-Tarm så kan vi inte ge supp om han inte går med på det....(Order från läkarna)
Nu har han dock somnat så hoppas att han får sove en stund...

Christer jobbar å skall köpa med sig lite Nyponsoppa till honom sedan....Får se om han får i sig det...
Vi börjar fundera på om han kan vara förstoppad...Men undrar om det inte borde lukta från spyt då??
Hmmm...Vi får väll se hur det utvecklar sig under dagen...

Vi skall iallafall slappa HEEELLLLAAAA dagen i soffan å inte göra nått...Förutom å tvätta spy mattor & kläder :-(

Igår va vi hos syrran å åt våfflor å köpte grejer till Dopkorten....
Kort på det kommer ikväll om jag får tid/chans att göra dom då....?!

Hör av mig ikväll!!

Puzz puzz på er!!


358697-112

358697-111

358697-110

358697-109

358697-108

358697-107

Kommentarer
Postat av: Mocke

krya på dig nu mimmi så du kan sova hos mocker på lördag å jag kan komma å fika i din stuga på söndag... puss puss

2008-01-09 @ 12:45:21
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah klart att handbollen går före bugg. det fattar du väl själv. men jag ska försöka lösa detta.. luuuugnt vettu ;)
ohh ska ni ha dop va mysigt =) då får jag väl åkasjälv och bugga den helgen då!
men så är det, man kan inte alltid. men ska som sagt verkligen försöka kuna på söndag!
typiskt att de tar det på en söndag.... då gör man ju liksom jämt nått.. menmen det blir nog bra =)
du får krya på dina barn så komemr du hit när ni kan :D pussar

2008-01-09 @ 12:54:09
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah du har det roligt nu förstår jag... inte.. stackare.. inte alltis kul med små barn du ;)
men det är trots allt ditt eget fel MOhahhaha

Har kollat matchtiden nu på söndag.. vi spelar 13.30 då... så jag hinner ju med på buggen då =)
Kanske om ni kan hämta upp mig i nolhaga då?? (Om ni kunde köra? )
så hinner jag ju garanterat.

eller hur gör vi ??

2008-01-10 @ 08:54:35
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah jag får nog skaffa lite ungar då så kan jag sluta att festa så jkla mycket och tjänam assa pengar ;)

Men ring imorgon när du vet hur det blir då! Annars kan jag fråga om jag får låna mamma och pappas bil!
lika bra att fixa reda nnu :)
Här är mitt NUMMER IGEN: 0704068597 (man vet ju aldrig med dej om du har det eller inte haha)

Puss på dej

2008-01-10 @ 10:30:23
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0