Sjukt va det här!!



Vi e fortfarande sjuka här...

Jag & Liam e sjuka nu....
Christer började känna av det inatt men är på jobbet idag iallafall....

Simon e frisk nu....Han skulle igentligen vart hos läkaren idag men fick ändra det till nästa vecka eftersom att Liam e sjuk!!

Vi gick å la oss vid 22-Tiden igår men varken Liam eller Simon ville ju sova eftersom att dom sover så mkt på dagarna nu....
Men efter mkt om & men å så så somnade båda två...
Fast Liam vaknade vid 3-Tiden igen å ville inte somna....Vi skulle byta plats i sängen för han blir frisk om han får ligga på min kudde sa han *Gulligt*
Tiden gick å gick å gick...Vi läste BamseBoken han fick i present å gosade...Men han ville INTE somna...
Klockan fyra vaknade Simon å ville ha välling....

Tog Alvedon till Liam å hälde i LITE Fanta så han fick i sig det....
4:30 Spydde han upp alltihopa å massa slem...
Efter att vi gjort iordning i sängen igen å tvättat av oss mm så somnade han äntligen!!

Han vaknade dock 6:30 När simon gnydde till...
Men somnade igen...Dock försov vi oss...Vi skulle köra Christer till jobbet 9:45 för å ha bilen ifall det va nått å så skulle ju Simon ha åkt till Barnmott.....Men Christer kommer hem med bilen på rasten 13:00....

Vi skall nog åka upp till min syster sedan å göra klart Dopkorten så dom kommer iväg å luncha ihop...
Liam vill så gärna träffa Kristoffer....

Imorgon skall vi på Begravning e det tänk...Men om Liam e sjuk så kan han inte åka till Dagmamman å vi har ingen annan stanns å lämna honom...Å ta med honom dit vet jag inte om jag känner för....
Ska även på Firmafest med Christers jobb på Lördag då ska Liam sova hos min syster men vi får väll se hur detta slutar...

Jaja nu skall jag städ aupp lite å tvätta Spykläder sedan inatt....
Hörs ikväll!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

tja nsackam ed johnny precis om att vi kan bli lite sena.. min matchbörjar ju halv 2 i gbg så jag kanskei nte är i nolhaga fören 4.. förhopningsvis inna. men jag ringer på lördag så bestämmer vi mer ingående hur vi gör =)
jag kan ju ringa när jag är på g till alingsås eller öööö äsch jag ringer sen istället =) pusspuss

2008-01-11 @ 12:18:02
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

men va faaaan!!! ska inte janne heller med då?? skiiit:(

2008-01-12 @ 15:04:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

ja men fråga han.. uhh ska jag våga åka dit själv menar du?!! shiiiit.. ööhmm får se hur jag gör med det där då... Hoppas Janne hänger på då för intehittar jag själv till gräfsnäs :O majbritt alltså!
Ingen åkte ur lts dance ifår.. de spar sina poäng till nästa vecka, då först åker någon ut =)

2008-01-12 @ 23:47:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

ååhh näömen va jobbgt=( hur är de med dom igentligen ?
Nej jag åkte aldrig dit heller. Kom hem så sent ifrån gbg..
Attans,
men jag skahöra medjohnny imorrn hur vi ska göra. TYYYPIskt inte bra att missa
första gångenså. men johnny sa fakitkt att om vi misssa nått så kunde han ge privatlektioner hahahha
Vi löser det ska duse;)
Kryapå er!!*kramkram

2008-01-13 @ 21:14:18
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

usch din stckare.. Du kan inte ha det för kul =( hoppas ni blir friska snarT!

jag kan inteh elelrp å södnag för jag ska på handbollsläger heöla helgen =( typsikt, skitdum dag söndag altlså
Men ska snacka med johnny nu här på lunchen och bestämam nått så hör jag av mig!!
Krya på er pussen

2008-01-14 @ 10:58:43
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

tja, snacka med johnny igår och det gjordei nget att vi inte kom för de var ändå 50 STYCKEN!! shiit. sa att vi intek unde nästa söndag också.
han frågade om vi ville att han skulel hjälpa oss att komma ikapp gruppen med typ lektioner hos han .. vill vi det? :)

2008-01-15 @ 08:43:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson Igen

jahaaja, men vet du att jagkanske hinner hem till 4 nu på söndag ändå =)
vi får reda på tiderna till lägret imorgon .. men kan inte tänkamig att vi inte ksulle va klara efter 4.
SÅ ni är på då eller ? =) Fan va kul !
Men kom upp å om du vill! vi har inget alls att göra då så det blir bara roligt :D
ring innan bara. pusspuss

2008-01-15 @ 14:33:54
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson Igen

ja för sjutton !!
jättelite folk så inga problem :)

2008-01-15 @ 14:55:52
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson Igen

okej okej det blir kanoners =)

2008-01-15 @ 16:43:12
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0