SJUKT Va det här!!



Hallo!!

Har inre orkat Blogga på några dagar....
Är helt slut i kroppen å hjärnan ;-)

Simon har skrikit KONSTANT sedan i Lördags så imorses var det bara att ringa till Barnmorttagningen fick en tid 11:15...

Körde Liam till Eva (Första dagen efetr lovet) gissa om han var glad eller?? :-)
Å sedan åkte vi till barnmottagningen....
De tog ite prover (Får svar på Torsdag) Doktorn trodde iallafall att han hade väldigt ont utav sin Torsk (Svamp) i munnen...Antagligen så går det hela vägen ner i magstrupen *Stackars lillkillen*

Fick medisin utskriven & sedan åkte vi hem...
Åt lite ÄGG *Hihi* & hämtade Liam...För å bege oss till min Mor & äta middag med henne...
Christer skulle i vanlig ordning jobba :-/ Båda på gott & ont!!

När jag skulle hämta ut Simons medicin mot svampen så fick jag en smärre CHOCK i kassan.....313:- TACK sa kassörskan *VA??* Herrejösses....Ja den utgiften hade jag ju verkligen behövt idag *NOTT*
Men det var ju bara att betala å se glad ut...Hoppas verkligen att det hjälper snart!!

Christer / Liam byggde ett hus till Liam här hemma härom kvällen *Super fint* Haha....
Å nu har han inrett det med sin tvättmaskin han fick i Julklapp å sin spis å Pepparkakor & Duk mm...Så mysigt!!

               

Sedan kom Cilla igår å målade gardiner på fönstrerna å gräs mm...Men kort på det kommer imorgon....

Idag lämnade vi inn bilen på verkstaden å skulle få tillbaka den idag (Dom skulle byta brännslepump)
Så ringer Christer till dom vid 16-Tiden å frågar om den e klar:

-Ja : Säger killen i telefonen

- Va bra, Fick ni tag i en billih brännslepump? Frågade Christer

- Ne det behövdes inte :Svarade killen
- Det va bara att fylla på benisin....:Fortsatte han

- VASA du??  :Sa Christer
- Det fanns bensin i den...

Å så fortsatte dom så...Det slutade iallafall med att killen på verkstaden sa att det inte va nått fel på bilen å att vi kunde hämta den...
Eftersom att Christer jobbade så åkte Jag & Mamma upp för å hämta bilen...

MEN då startar den inte för det e ju TRASIG....Blir så fruktansvärt förbannad....Å nu stod jag där med två barn i Alingsås å sista bussen har gått....
Men då hoppade min Mor inn som en räddande ängel....
Och fixade en firma bil från sitt jobb å körde hem oss *ÄNGEL*
TUSEN TACK...Hade inte alls med grejer för att bli kvar i stan med barna...Å så är det alltid skönast att vara hemma när Simon e sjuk å vaken halva nätterna...

Å min syster har erbjudit att jag kan få komma dit imorgon å SOVA på dagen om jag vill så kan Liam leka med hennes barn å hon passa Simon ett par timmar....Sådant tas Tacksamts imot....Vet inte vad jag skulle göra utan min familj dom hjälper oss så fruktansvärt mkt!!

TACK!!

Nu ska jag nansa för Simon har somnat i bilstolen...Får väll se om det går att flytta över honom till sängen eller om jag väcker honom då :-/

Puss & God-Natt på er!!

Förestenn till er som är inne på läser å stör er på allt vi gör i erat liv å på unga mig....skit i å gå inn å läs hela tiden...
jag har inte bett er....Jag kommer förtsätta att skriva VAD JAG VILL i MIN blogg...Jag kommer fortsätta leva, Köpa, Göra å Säga precis vad jag vill!!
Bara så att ni vet det...Stör ni er FINE jag bryr mig inte....Tror att det e det ni vill...!!
Nu vet ni det iallafall ;-)
!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mocker

hej mimmi vilket fint hus du har mocker kan ju komma med sin familj på söndag kanske å fika hemma i din stuga.. å om du kommer å sover hos mig på lördag så kan jag ju köra hem dig då så får du bjuda på en papparkaka.. Pussa lille bror så ses vi i hörs i luren i morgon.. Moster älskar er jätte jätte mycket puss puss..

2008-01-08 @ 00:32:33
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0