Semlor & bilbana!!



Idag när vi skulle greja om lite här hemma så hittade vi en påse med Julklappar som barna hade fått i Garderoben *HAHA*

Det va Påslakansett & Haklappar & en stor Bilbana till Liam...
Hur i sköen har man kunnat glömma detta då?

Eller igentligen har jag inet glömt det...Gömde den där för att Christer skulle sätta ihop den när Liam sov en dag...
Men nu blev det när han var vaken så nu e den uppe å med Nya batterier imorgon bara så blir det kanon att köra sedan ;-)

    

Efter att vi ätit Lunch//Middag så tog vi det lungt framför "Karlsson på Taket" en stund för att sedan bege oss ner till Alingetexas å hem till mina päron (Föräldrar)

Skall låna Mammas bil imorgon för återbesök hos Barnmorskan mm...
Skall även stor handla å handla inför dopet på Söndag å ev, hämta Tommy i Borås...
Får väll se hur dagen slutar....Ska ev, besiktiga våran bil oxå om det finns någon tid?!

Hos Mamma & Pappa fick vi lite middag (Kebab & Nudlar) & sedan bjöd Pappa på de otroligt omtalade SEMLORNA igen :-) Dom e klart bäst!!

Jag & Mamma var i affären oxå å då hängde Liam med....
Så vid Entre´ butiken så tog han en glass som han ville ha så frågade Mormor:

- Får du äta glass i min bil??
- Ja, Det sa min Mamma! Svarade Liam

Haha Vad får dom allt ifrån hade inte enns sagt att han fick köpa en glass ;-)
Men glass blev det iallafall :-D

Å nu sitter vi här hemma...
Christer kollar på "I AM LEGEND" Just nu å jag skall väll haka på...
Om inte min huvudvärk går över imorgon så får jag nog ringa läkaren...
Skall vänta å se vad Barnmorskan säger först bara för det kanske är så att det fortfarande finns för lite blod i min kropp....Är fallet så så får det bli två påsar blod till för då hjälper det ju inte med Hjärntabletterna...
Vi får väll se imorrn...

Nu ska jag slagga framför Tv iallafall...Puss på er!!
Höres imorgon!!

image126
Christer, Liam & Simon...Så roligt kort :-)

image127
Simon med Mormor!

image128
SEMLOR :-) :-D *GOTT*

image129
Liam är arg *Haha*

Kommentarer
Postat av: sandra YSTER

mm kul å köpa klappar till dina barn du!!!! haha jaja den som spar han har....

2008-01-25 @ 21:44:48
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0