Seg på att Blogga!!


Jag e lite halv kass på att uppdatera här ibland...

Ibland orkar jag bara helt enkelt inte...

Hmm...Får se...

I Lördags va vi på 35-År Fest hos Svägerskan...Mkt trevligt var det!

Var hundar år sedan jag drack en droppe alkohol så det blev ännu trevligare nu ;-)

Var där vid 18-Tiden å det bar hem igen runt 01:30 så så jätte sent blev det inte....Men det var iallafall mkt trevligt å jag har insett att Lakritsschott är mkt gott :-)

Å Nu har vi iallafall bestämmt att vi skall ha festen här som vi pratat om så länge...

Med mina kusiner (På Pappas sida) mm...Skall bli mkt trevligt!!

På Söndagen så kom Barna hem ganska tidigt vid 10:00 redan....Men jag var inte alls bakis eller så så det va bara trevligt...

Städade upp lite å tvättade å sedan kom svärmor hit bara var...Lagade lite mat å tittade på en film...Mkt bra var det...Tror att den hete "JAGAD" Hmmm? Bra var den iallafall!!

I Måndags hände inte så mkt heller igentligen...Liam var hos Dagmamman som vanligt å när han kom hem så åkte vi ner till mina föräldrar & fick lite middag & fikade...

Kokt Falukorv & Potatismos blev det å det va riktigt gott...Med Senaps sås *MUMS*

Efter att ha ätit & fikat bar det av hemmåt igen...Senare på kvällen kom Mikael (Christers bror) hit å tittade på film..Jag somnade vid 00:30 men dom hade allt suttit uppe ett bra tag till ;-)

Idag slappade vi & sov i omgångar jag & Christer....Jag gick upp vid tio å sedan fick Christer sova till 12:30 ca, Då väckte vi honom med lite lunch (Makaroner, Köttbullar & Gräddsås) Sedan åkte vi ner till Svärmor för å fika....

Där blev det Pizza :-) Å Gud va gott det va...:Första "Köp"-Maten i år *Hihi Lite tsolt faktist* ;-)

Sedan bar det av till Christer syster Annica som bor nästan granne med hans Mamma så klippte hon Liam & Christer så nu e dom jätte fina på Söndag när vi skall ha dopet....:-)

Liam e så storl över sitt fina hår :-D

Nu skall vi slappa framför Tv som vanligt...;-)

Mamma & Pappa var här å fikade å tittade första halvlek på Handbollen här!!

Å PAPPA HADE MED SIG SEMLOR *YES* DET E SÅ GOTT!!

Nu ska jag somna Liam...Höres imorgon!

Å så skall jag lägga inn bilder men det gör jag senare måste sudda ansikten för alla vill inte vara med!!

Pusss på er!!


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Okej jag ska prata med han idag då :) han komemr la upp här snart.
För det komemr inte gå för min del på söndagar. så det är ända lösningen och kännerj ag han rätt så kan han inte säga nej till oss till en annan dag ;) hahah han är sååå snäll den karl!
Men vi ses på fredag då :D kramkram

2008-01-23 @ 08:02:50
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

haha nä fan vi är ju skiiitsnygga ;) vem fan kan säga nej till oss?? hehe har inte snackat med han än men han komemr la upp snart antar jag så ska jag skriva til ldej sen närj ag snackat med han
Vi jobbar till 2 på Fredag.. Men kom runt 10-11 så är det minst att göra här .. då är lunchen klar oftast också så ska du få lite käk :D

2008-01-23 @ 12:24:00
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0