MOBIL??



Den Bästa Larsson......(bestick.blogg.se)    Har lovat att jag skall få köpa hennes mobil :-)

Sketa Snygg va den oxå ;-)

Gött å slippe ha en gammal "låne" mobil för att min Pajade å inte gick å laga igen :-(
Du e bäst...På Torsdag SKA jag komma å hälsa på henne på jobber...Tjtatat om detta i ett halv år nu men NEEE alltid blir mina barn sjuka eller så pajar bilen...Men nu SKA Jag upp å hälsa på alla!!!

Seee Yaaa!!!

                                                      image153
                                       Mobilen jag skall få Köpa på Torsdag kanske ;-)!!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

hej igen Ubre-ELLA ELLA ELLA hahah ;)

Du länkar geonom att markera tex "bestick" klicka på kedjebilden eller vad man ska kalla det där uppe där man laddar upp bilder och det där och skriv in adressen bara =) säg till om du inte fattar så ska jag förklara igen.

och nu fan komemr du på torsdag annars blir jag ledsen :(
hejhej

2008-01-29 @ 13:23:44
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hahah va du skrive,r jag komemr ju aldrig härifrån =)
men va fan du behöver inte betala nått för den.. jag vet hur det är när man har barn, köp lite presenter till dom istället :)
du kan få den som lite missade födelsedagspresenter eller nått ;) hahah

men hoppas jag hinner få min nyai nnan torsdag så du kan få dendå :)

Nä har inte snckat med john ny än, tänkte vi gör det tillsammans när du är här så blir det bäst =)

nä nu måååstej ag dra, pussp årej

2008-01-29 @ 13:27:18
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0