Katten jaga ut Prästen *HAHA*



Schitt Imorses blev det KAOS! Minst sagt!!

Tjejerna väckte mig å sa "Ella nu e klockan 9,35"


VAAAAAAAA?????
Men Prästen kommer ju 9:30 rusar upp men en himla fart å ska slänga på mig kläder då det knackar på dörren...
TUR att Christer somnat i soffan med kläderna på ;-)
Han får gå å öppna å jag rusar inn i badrummet med för små kläder *AAAAAAAA*
Men jag drar på dom ändå *Haha* Å ut å prata med Prästen....

Tjejerna gjorde Kladdkaka med glass & grädde igår kväll å diskmasiken var full då så allt blev stående på köksbänken inatt...
Fy vad det såg ut *PINSAMT*

Jaja det blev ju bra iallafall...Nu e det mesta bestämmt till dopet....
Änn så länges så e min syster fadder...
Psalmerna, Kyrka + Tid e bokat...

HAHA Prästen va allergisk mot katter så när våran Lilla kom igen så gcik Prästen *HAHA* :-)

Fikat blir här hemma som det e just nu iallafall..Så mkt lättare att ha allt på en plats...Å trädgården så kan alla barna va ute OM dom vill...
Det blir nog bra detta....

358697-79 Liams Präst Jan Steenbrink (Den bästa av dom alla) MISS YOU!!

Liams dop blev kanon å det blir nog detta med :-)
Skall ta fram kläningen i dagarna å tvätta den mm....

Nu skall vi plocka ner Julgranen å greja här hemma å hoppas att killarnas förkylning går över om den åker ut...
Isånafall blir det plastgran hädanefter...


JAG MÅSTE HA EN BIL!!
Baaa....Jag kan inte enns åka inn å köpa välling...Har typ bara två flaskor kvar eller nått....
HATA bil J*vlar blir galen!!

Men Men det får ju lösa sig, I värsta fall får vi ta bussen inn :-(


Hörs ikväll!!
Pussss & Kraaam på er alla!!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Om du är inne på ett youtbe klipp du vill ha så ser du till höger brevis där en lång kod där det står EMBED framför. Kopiera den koden.....
Sen när du skriver ett blogginlägg så trycker du på knappen "html" och kopierar in embedkoden där så ska det komma upp en filmruta där =)

Fattar du ??
Annars får jag förklara igen.
puss på dej

2008-01-04 @ 12:21:57
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0