Jösses...Å lite till!!



Tillbaka!!

Ja jösses...Det var nått nytt det här...

Mkt som Mamma har jag vart med...Förlamning i en vecka...Sjukhusbesök, Sjukhusvistelser...Medicinering...Utredningar med läkare & en hel mängdmediciner....Astma..Krupp...Ambuland ja ska jag fortsätta??

Men detta var första ggn i mitt tre åriga liv (Ganska exakt) som Mamma som jag är med om FEBER & förkylning :-)

Helt otroligt va...

Dagen innan satt vi hos syrran då hennes barn va sjuka å låg med feber å grejer så sa jag på skämt "Ja men tänk va gött med EN sådan dag då man bara ligger allihopa....

HAHA Fick jag för det dagen efter vaknade både Liam & Jag med nästan 40 Grader å låg en veckna...Men SKOJA du med mig eller...Det va fan det jobbigaste jag vart med om...

Allt man ska passa upp...Byta...Hela tiden i ett....

TACK CHRISTER som har tagit utr sina tio Pappa dagar nu så vi kan avlasta varandra lite (När jag låg inlagd på BB så hade han vård av barn med Liam istället) Så ni får vi lite pluss dagar *Gott*

Jag har fått min SEMLA oxå....Som jag njuter!!

Snart Katrin så e barna friska så vi kan börja fika igen...

Saknar alla mina Mamma-Fikor nu när vi vart sjuka å allt...Å e inte vi sjuka så e någon annan det :-(

Allt e klart för Dopet iallafall.....Den 27/1 Kl: 17:00 (Oxå en idiotisk tid) skall det vara!

Skall bli kul :-)

Det har inte hänt så mkt annars...

Tagit det lungt mest å vart hemma för å kurera oss....

Imorgon skall vi på Festa till Christers brors fru som fyller 35:År idag *HURRA HURRA*

Skall bli skoj...Blir barnvakt för Liam men ej för Simon...Tycker hane för liten för å lämnas bort!!

Så idag har jag vart på bolaget för första ggn på MKT länge....Å handlat!

Får väll se om det åker med hem (Som det brukar) *HAHA* Kan ju säga att jag e inte direkt någon stordrickare ;-)!!

Men Men...

Nu har jag gjort mig ÄGG-Mackor med Rödbetssallad & Räkor *Gott*

Ska kolla på en film å somna framför Tv-n ikväll *Mysigt*

Hörs imorgon med bilder å info :-)

Puss Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: maria

jobbigt att vara sjuka :(

Nej Rebekah bor i Bergsjön men hennes föräldrar bor i Alingsås. Magnus bodde i Kungälv, så jag flyttade hem till honom :)

Jag kan tänka mej att det e underbart att ha barn. Det e tilloch med underbart att bara jobba med dom på dagis :)

kram maria

2008-01-19 @ 10:18:39
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: maria

Ja, det skulle vara jätte kul att träffa alla igen. Jag vet inte hon hanade nog där för det e inte så lätt att hitta lägenheter i gbg :)

Japp imorron tar jag examen. Det ska bli skönt.

Mamma har inte sagt det men hon har tystnadsplikt så hon får inte berätta vilka som ligger på hennes avdelning. Så hon hade nog sagt det annars :)

kram

2008-01-20 @ 17:08:47
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: maria

det skulle va kul om vi ordnade nått själva för jag vill inte träffa alla de andra trista människorna från nolhaga hahaaaa

Jag tror att hon bor själv nu. Fast hennes flickvän kanske bor där med. Är inte helt säker....

kram

2008-01-20 @ 20:54:25
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0