Huvudvärk!!



Åå Jag har sådan Huvudvärk....Fattar inte varför??

Har mina aningar men jag vet inte om man verkligen kan ha det därför??

Har haft det i ca en vecka å det hjälper inte med värktabletter...Högst typ 1 1/2 timma...Hmmm...Vad göra?
Kanske skulle ta å beställa tid till Optikern? För dålig syn & glasögon har jag ju haft förut....Jaja får väll se hur det går!!

Har iallafall fått handlat till Dopet idag *Skönt*
Skall bara koplettera med någon extra glasstårta & ev, en Smörgåstårta till....Droppar inn folk titt som tätt ;-)
Just nu är vi ca, 60 St totalt med barn & vuxna men då har inte alla hört av sig...Å vissa vet inte!!

Men så var det på Liams med då tackade alla JA & typ en timma innan dopet ringde massa som inte kunde komma så det året stod vi med typ nästan 3 Tårtor över.....Mindre skoj men gott dagen efter ;-)
Så i år har jag verkligen tänkt mig för....

Tyvärr gör Noomi sin sista dag på Maxi imorgon innan hon byter till sitt nya jobb i Gbg så hon kan inte vara med :-(
Men vi har haft våran "Egen" stund istället ;-)

Efter att jag handlat å lagt inn alla varor hemma så åkte Christer tillbaka till jobbet & Jag & barna åkte ner till Mamma där min syster & hennes famlj var...
Blev bjuden på KINA mat där *MUMS*

När vi nu åkte hem så fick jag Kristiffer (Min systerson) med mig hem...Skall lämna alla barna (Kristoffer & mina) hos syrran imorrn bitti så skall hon ha dom medans vi förbereder i församlingshemmet å grejar Jag & Mor imorgon...Å ev, om tid finns skall jag färga & slinga håret oxå innan dopet får se vad vi hinner/orkar!!

Nu skall jag sätta barana framför en film i Liams rum å försöka trösta Simon...
Kanske höres senare annars hörs vi imorgon innan dopet med kort på Tårtor mm ;-)

Pusssss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0