GOTT NYTT ÅR!! 2008!!

Då var det år 2008 nu då!!

Dagen D började med kalas med släkt & vänner...Mkt trevligt!!


     

Skulle baka Bullar till kalaset  Dom blev super fina men STEN hårda..Fick slänga allihopa :-)
Första ggn jag misslyckats med Bullar :-(

Liam & Simon fick oxå paket :-) *TACKAR!!*

När alla hade gått så somnade Liam en stund & vi gjorde iordning lite mys mat för bara familjen..så skoj Liam e så underbar!!

Blev super gott Kycklingröra m, bacon & ost mm...*SÅÅÅ GOTT*


      

Efter det så bar det av till Mor & Far åfirade med dom å Pappas Jobbar kompis...Trevlig igen ;-)

Dock blev årets slut lite si sådär...23:40 ringde min Lillebror från POLISSTATIONEN å sa att han hade blivit misshandlad på stan :-O Eftersom att bara jag kunde köra så fick jag å Mamma åka å möta honom på akuten...Väl där så satt Mamma en stund med honom sedan bad han henne gå för det va pinsmt *HAHA*

Va ingen fara...han va nog mest chockad...Men en knockad näsa å en bula i skallen har han ;-)

Så Gunilla fick passa Simon medans vi åkte! TACK MIN ÄNGEL!!

Så hemma igen hade klockan redan slått tolv...Hur många firar tolvslaget på Akuten??

Jaja....

Mys & Gott umgänge blev det iallafall....:-)


     

Sov kvar hos Mor & Far ifall bror skulle ha hjälp hos Polisen eller så...(Han skulle anmäla det)

På morgonen så lekte Morfar med barna innan det bar hem...Å tog det lungt resten av dagen!

Mikaela (Min kusindotter) Har sovit här inatt med Liam & Cecilia...Så nu leker dom för fullt.

Får väll se om det ger sig av hemmåt idag eller imorrn....Vi fick en bäddsoffa till Tommys rum igår så vi skall möblera om lite här hemma ikväll eller imorrn...Skall bli skoj!!

Pratade med prästen oxå så nu e dopet satt till den 27/1-2008

Imorgon kommer hon hit & pratar lite å sedan skall jag till Bvc med Simon oxå!!

Nu har vi iallafall bestämmt att min syster iallafall skall vara fadder....:-)

Nu kommer lite bilder...Hej Hopp Gummi BOLL :-)


  Syskonkärlek!            Deckad?? Jag & Simon!     Simon fick kläder!!      Liam & Pappa var å lämnade tillbaka bilen dom lånat av Christers bror å då började det att snöa ;-)   Liam har vart sjuk i veckan här tar han sin medicin med GLÄDJe...Å sedak e man en liten bebis *Hihi*  


Kommentarer
Postat av: sandra YSTER

gud vilka fina bilder... varsegod för det goda receptet *hahaha* älskar er...

2008-01-02 @ 20:00:59
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: Carro

Vilka söta barn du har! helt bedårande! Tack för lyckönskningarna! Kram Carro

2008-01-02 @ 22:15:30
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: laaaarsson

Hmm vem har blivit misshandlad av dina bröder?? such va hemskt :( hoppas det gick bra !

Johnny är tydligen inte här denna veckan :S Hmm ska försöka få tag på nummret till han eller nått. Jag löser det vettu :)

hahahah va drömmer du får jädra mongodrömmer. Perra skulel bli jätteglad om vi fick besök här!! KOOOOOOOOOOOOOM!!
här är så dödens tråkigt och lite att göra. behöver all undethållning vi kan få. inte alls många kvar här nu...
och jenny ska fan aldrg aldrig tillbaka ! Sådetså!

2008-01-03 @ 09:55:54
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Christian

Då har ajg bara två rättelser..Ett jag ringde till er vid 23.25 Och sen skickade jag inte hem er för att det var pinsamt..Det var för att ni skule slippa fira nyår på Akuten tsm med mig,Jonas och Mikael..Är det något jag lärt mig så är det och sitta på akuten med min kära mor;)

2008-01-07 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0