GOSIGT!!



IDag vaknade jag 11:30 av att Christer skulle åka till jobbet...

När Simon var nyfödd somnade inte han förensn runt 1-2 på natten så nu har jag börjat vänja mig vid det å KAN INTE somna själv förenns den tden fast att barna sover....*Jobbigt*

Jaja.....Nu håller jag på å lägga inn Dopkort i datorn från kameran så sedan kommer det MASSA bilder :-)

Idag SKA jag äta  Så e det bara!!



Å till middag blir det Ungskstekt  Gött som tusan är det!!

Sedan får vi se....Skulle så gärna vilja städa hela huset en hel dag men det går helt enkelt inte med båda barna...Liam vill ha sin tid!!

Idag e han hos Eva men då sov ju jag istället.....Tror att han skall få gå några timmar imorrn med för hon var ledig igår...Kanske kan plocka lite då.

Tommy (Skall) kommer imorgon å då behöver ju Liams rum va iordning iallafall...
OM han nu kommer??

Snart kommer det kort så håll till godo :-D

Pözzzzz

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

tjena, jag vet hemam sen om telefonen kommit, jag hör av mig så fort jag ser den =) hehe
Jävlar nu glömdej ag reklamen ändå.. men det komemr... som jag sagt 2 gånger tidigare haha
ja det öär ju den siste idag också massa tårrta å shittså idag har det vart stressigt här alltså. Så det hade inte vart så bra idag.. jag vet inte ritkigt vilka so mska sluta.. inte johnny dock tror jag, får se sen. 14.00 börjar det :)
men jag hör av mig sen så får vi hoppas att du kan komam imorgon
pusspuss

2008-01-31 @ 12:56:09
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0