Friska vs, Lunginflammation!!



Hallo!!

OJOJOJ Vad det har vart synd om oss ;-)

Vi har legat pladaska allihopa här med 39 Graders feber å vröl förkylda...Nästan värre änn å föda barn ;-)
Gott ändå att vi kunde vara hemma båda två så jag slapp ta allt själv.....

Liam har nog haft det värst....Så himmla hög feber bara legat som en utslagen sill...
I Söndags åkte jag med honom till Akuten (Jouren) så dom fick kolla på honom för då hade feber inte rört sig nått på nästan en vecka....

Å mkt riktigt han hade LÄTT Lunginflammation på Vänster sida & Luftrörsinfektion.....
Penicillin 3ggr per dag i tio dagar *Segt*
Men nu e han mkt bättre å imorgon blir det första dagen hos Dagmamman!!

Imorgon SKA jag äta SEMLA!!

Imorgon väntar BVC med Simon...Ska bli kul att väga & mäta igen :-)

Idag var vi förestenn i Vårgårda & skrev på Faderskapspapprena...Gott att ha det klart!!

Just det i Fredags var på Begravning till "Svärfar" var en väldigt fin begravning...Fin musik & super fin kista!!
Synd bara att man var sjuk för då mådde man ju inte direkt bättre :-(
Men det gick bra...Bättre änn vi båda hade trott....Men vi har nog tagit "ut" det mesta här hemma båda två tror jag!!

Just det...I Lördags skulle vi ha vart på Firmafest med Christers jobb men både Jag & Christer & Liam va ju så dåliga så vi hoppade det...
Å tur va väll det...För en utav Christers arbetskamrater hade DÖTT på festen...Bara suttit vid bordet å sagt "Nu svimmar jag" å trillat ner å dött...

FY FAN...40:År å tre barn å allt...Stackars familj!!
Uchhh Tur att jag slapp se det där...Jag har så ont av det!!
TÄNKER VERKLIGEN PÅ HENNES FAMILJ!! Och så klart arbetskamrater som såg henne dö å allt!!

Nu ska vi göra lite mat här....Blir mer bloggande nu när man e friska....Har dock inga bilder för det e inget kul å se & ta kort på sjuka barn....Så det hoppar vi!!

Kram på er alla!!
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Heeej :D men jag ska frösöka ringa vid elva =) haha jag skaaaaaaaaaaaaaaaa minnas! vore ju jättetrevligt om du kom. så kan jag bara gå ner och öppna åt dej när jag ser i fönstretatt du kommit :) höres lejtöör pussar

2008-01-16 @ 08:44:35
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: maria

Hej Elledumskrelle! :)
Det var typ tusen år sen jag såg dej!!!!
Hur är det med dej?
kram maria

2008-01-16 @ 14:28:14
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: maria

Jag har fyttat till kungälv, träffade en kille som bodde där och nu bor vi ihop :)
Efter gymnasiet pluggade jag till förskollärare och jag tar examen på måndag. Börjar jobba 11 februari.
Vad kul att du har barn!!! Hur gamla är dom? Är du mammaledig eller vad pysslar du med på dagarna?
kram maria

2008-01-17 @ 10:25:44
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: laaaarsson

Oh fan förklåååt nu glömmde jag ääändå bajskorv på mej!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA men jag har snackat massa med johhny nu iaf.. jag kan nog på söndag så drar vi dit =) .. Och han saägeratt vi missar så ska vi ta det någon dag när vi kan hemma hos han eller nått ;) ball va???!?!?!?!?!? ASbraaa..
men ni kan på söndag eller ?

2008-01-17 @ 13:01:41
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: maria

hej!
Vad kul, jag längtar med efter att skaffa barn :)

Jag ska vara med och starta en reggio emilia förskola. jag vet inte om du vet vad det är men man jobbar mycket med att dokumentera vad barnen gör och så målar man mycket.

Jag har fortfarande kontakt med Dzemila och Rebekah. Men inte dom andra. Har du?

Jag flyttade till kungälv i juni så jag har bott här typ ett halvår.

kram maria

2008-01-18 @ 10:58:20
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hejsan hejan, nu ser jag här att jag ör inte hemma fören5 på söndag sådet är ingen ide då ju.. jag tycker vi gör så att jag bestämmer enprivalektion för oss med johnny nån dag sitället så kör vi med gruppn resterande pass =) men vi hörs av, måstedra nu. krya på er pusspusss

2008-01-18 @ 12:38:23
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0