Blod....Dop....Shopping!!



Dagen igår började super bra *NOTT*
Liam skulle med upp i våran säng för å hämta Simon å på vägen ner störtade han med ansiktet ner i golvet...
Bet sig i läppen (Inet farligt) så nu har han en liten fläsk läpp....Han slog nog i näsan oxå för han nyste blod sedan...
Han slog ju i sin näsa när han ramlade inn i diskmaskinen för ett tag sedan var nog samma sår...Stackars min lilla kille :-(



Lämnade Liam hos lille bror Christian....För å bege mig till efterkontroll hos Barnmorskan *Mindre skoj*
Men det var väldigt roligt att träffa alla igen....Dom e så goa allihopa...Å har vart su angagerade i mina graviditeter både med Liam & Simon...Stog i kö för å hålla...Kramas när man kommer å e jätte glada....! Så roligt :-)!!

Allt var bra iallafall!!

Sedan hämtade jag Christian & Liam så fick Chrille göra sina ärenden på stan som jag lovat att köra honom till å sedan åkte vi en sväng till  å käkade lite lunch....Där träffade Liam sin Dagmamma Eva...Å jösses va blyg han blev...Hade han kunnat klättra ut genom fönstret hade han nog gjort det ;-D...
Efter det for vi till  För Christian skulle handla lite till lägret han skulle på på kvällen....!
Efter det var det dax att köra hem honom å åter igen byta blöjor...
Sedan bar det av till Maxi på nytt för å möta upp Christer & stor handla...Gick ganska bra idag fast att Liam inte hade sovit middag...

HAHA Liam börjar komma ihåg saker nu....;-) Hade sagt till honom att om han är snäll så får han en leksak i affären (Han brukar få en grej när vi storhandlar) å när vi kom till leksakerna så frågade han mig om han fick gå runt å titta så sa jag att ja det får du men ta inte en massa saker...Haha Då svarade han "Du sa att jag fick en sak" :-)
Väll hemma vid 17:30 Gjorde vi lite lätt middag/Kvällsmar som bestod utav  med nudlar *Super gott*
Sedan gick kvällen åt till att titta på Emi & sedan sova!!

Nu har jag & Liam tvättat & tittat på Emil *Igen* Sammtidigt som vi åt frukost!
Sitter nu & väntar på Christer som har rast mellan 10:30-15:45 Så jag skall åka inn till stan med min Mor & handla inför Dopet imorgon....
Trevligt skall det bli!!

Ikväll kommer Tommy & Jag skall färga håret & slinga :-D *YES*

Imorgon blir det bara massa Smörgåstårtor att göra & fixa å dona...
Min syster skall ta Simon & Liam på dagen så jag kan fixa i lung & ro....
Så jag kör upp dom imorgon å hämtar hit Cilla som skall öva med Mikaela (Dom skall sjunga på dopet) & Cilla skall även läsa så hon skall öva en del!!

Jupp nu måste jag ta Simon....Höres ikväll!!
Pusss Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0