Blir inte som man tänkt sig!!

Ja...Dagen igår blev minst sagt inte som jag tänkt mig...

Vi va hemma å städade & åt lunch på dagen Jag & Liam å bestämmde att vi skulle ta bussen 14:30 inn till stan å leta på Rean å hälsa på min lillebror på jobbet....

Det va så himmla fint väder ute...Sol & Snö ;-)...

Gick ut ca, 20 Minuter för att vi skulle kunna leka i snön...

Men FY F*N va kallt det va....Å bara för det så var ju bussen 10 minuter sen oxå...Vi va som ispinnar när bussen kom... :-(


   

Vi åkte iallafall inn till stan å begav oss till LilleBror Christian på hans jobb...!!


 Sån J*vla dubbelhaka jag fick där!!*Hahaha*    

Tanke med att åka till stan var att vi skulle gå å handla...Skulle hämta kortet hos Christer MEN då hade han det hemma...Åååå Vad arg jag blev!!

Mest för att det var kallt å vad skule vi göra nu då i tre timmar tills Christer slutade??

Hmmm...Satt hos lillebror på jobbet en stund till å sedan tog vi bussen till Mamma & blev hängande där ett tag till Christer kom å hämtade oss...

Vi åkte hem å släppte av Christer & Liam så åkte jag tillbaka till Alingsås å handlade....

Köpte en film oxå ;-)

Blev lite god Kyckling & Film till kvällen...Dock inte den jag köpte...Gick en bra på Tv...Så den jag köpte får vi kolla ikväll istället....


 

Somnade å när jag vakanade imorses hade jag VRÖLA ont i halsen....

Går dock bort efter en stund...Skönt!

Nu skall vi plocka bort de sista Julsakerna å städa upp...

Sedan ikväll skall Christer jobba...Så antingen tar vi en tur till min syster med familj eller så hamnar vi hos Mormor...Lille bror Patrik kommer hem ikväll *SKOJ*

Höres senare iallafall!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

tänkte bara slänga in ett tips i din blogg.
har du hört talas om gratisbio.se en sajt där
du samlar poäng genom att klicka dig runder på
olika sidor och välja att få nyhetsbrev. du får
poäng för detta och samtidigt som du får poäng
så stiger det för att du ska kunna få gratisbio
checkar hem i brevlådan. om du satsar på stort
kan du som jag samla in stora poäng och när du
väl samlat ett antal kan du beställa presentkort
på en massa affärer som kicks hm vero moda stadium
och de andra stora kedjorna i sverige.

själv har jag nu lyckats skrapa ihop till present kort för
1200 kr på kicks och 500 kronor på dinsko. så jag
tycker du ska bli medlem med.

genom att ange mig som värvare så får du redan
75 poäng från start. denna månaden har du även
chansen att på deras sida vinna en iphone och
mobiler och modell bilder av dig själv. gå med.

ange mig som värvare ; uniqa
här är länken till sidan ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-05 @ 11:54:43
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Ulla

Jag känner oxå av min hals, men som för dig så släpper det när jag kommit igång på morgonen. Jag har bara haft halsfluss en gång i mitt 40åriga liv och det var INTE kul. Hoppas aldrig få det igen. Ha en bra dag!

2008-01-05 @ 12:07:55
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

hahah fatta du hur jag menade nu då ? LYckades du ?
Och det gööör ignet omman är seg i huvet ;) då är manbara normal ju :) hahah
Ja för fan klart jag är på buggen, som jag sagt HELA TIDEN, lugn, bara luuuugn :D
nu ska det festas hhär, hade gött pussar

2008-01-05 @ 16:52:32
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0