Vad jag e duktig!!



Jössis.....;-)

Igår kom ju Tommy......När Christer & Liam hämtat honom vid tåget satt vi å kollade två klockan 21:00 somnade Tommy, Liam & Christer SÅÅ trevliga!!

Så jag satt som vanligt här vid datan å nördade mig med alla miljoner forum som jag blivit beroende av ;-)
Men så najs...å så j*kla mkt nya kompisar man hittar sig!!
*Trevligt*

Å igår fick min lovely Katrin tillbaka sitt internett (Dom har flyttat en vecka) Massa glad så vi kan bestämma fika å grejs :-D

Idag jobbade Christer mellan 9-16 å jag & Liam skulle igentligen gått på Bio & Simon skulle vart hos Faster Kristin....
Men dels va det problem med bil (Eftersom att Christer jobbade) å så va det sånt himmla snö kaos så vi hoppade det å bestämmde att vi antinger går imorgon eller en dag i veckan för Christer ville oxå gå med....

Så idag blev det till att städa....
Har tait "Gäst"-rummet dammat & dammsugit å tvättat alla miljoner spelsjäser......
Å tagit min garderob å skurat vitrinskåpet mm....
Å sedan tog jag Simon garderob & resande ut kläder som skall till insamling & en påses om skall till sötisen Casper (En kompis i Udevalla som får Liam kläder) mm.....

Å sedan började jag på toaletten....Så imorgon skall det skuras där så e det klart sedan....Men vill inte flytta tvättmaskinen så här sent när alla sover!!

Sedan var vi på 40:års-Kalas hos min kusins Man som bor här borta....
Han fick pengar utav oss för han skulle köpa någon slags massagebänk eller va det va....
Där fick vi massa olika sallader & kyckling det av super gott...
Det e så vanligt med tårta annars så kul med nått annat .... Å glass till efterätt med kaffet *MUMS*

Sedan satt vi här å käka å skulle kolla på film men HAHA Alla killar somnade som vanligt....
Så tänkte jag att JAJA jag kan väll oxå somna i tid ikväll då....VISST....Nu sitter jag här å klockan är 00:45...

Så GOD-NATT!!
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0