Vad förstår katter??



Haha...J*vlar vad jag e duktig idag :-)

Jag & Liam har städat å rensat hela hans rum idag *DUKTIGA OSS*

Tog små lådor & grejer å sorterade Bilar för sig, Lego för sig, Pussel för sig osv.....Pistoler i en låda....

Så kom vi till doctorn grejerna det skulle ligga i doctor lådan...

Å sedan till verktygen:

Jag: Vart ska dessa ligga Liam?

Liam: De är doctor saker Mamma...

Jag: Nee, Det e verktyg, Ska vi ha de i denna lådan?

Liam: NEJ, Det är doctor saker den har man i örat (Skifnyckel) å denna på knäna (Hammare)

Haha dom har sådna fantasi ;-)

Under tiden vi städat Liams rum så sov Simon i vagnen å varje ggn han gnydde så hoppade katten (Lisa) upp å la sig på honom (Hon är en kattunge) å då somnade han om ;-)
Fattar katter eller e det för att hon själv är kattunge??

Det e samma sak när han har sin kolik å bara skriker å skriker om vi sätter honom i bilstolen så lägger hon sig på hans ben så somnar dom båda två?!

Konstigt....Men mysigt!!
Skulle ta kort på det men batterierna var slut å nu hittar jag inte dom nya :-(

Hörs ikväll!!

Ikväll kommer Tommy :-D
Så nu ska jag försöka städa lite till!!

Pözzzzez!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej, va förvånad jag blev att du hittat till min blogg. Vad mycket du har skrivit här, tar ju hur lång tid som helst att läsa igenom när man som jag inte varit med från början. Får återkomma en annan dag o kolla. Mysig familj du har o söta katter.
Ska i dag till Stämpelboden där jag gick min första kurs i scrapbooking, ska vara med på en kurs för att kolla, ska kanske hjälpa till som kursledare sedan. Får se hur det blir.
Nu ska jag fortsätta min bloggrunda innan jag åker ner till stan.
Sköt om dej
Kramar Anita

2008-02-02 @ 07:59:20
URL: http://anili.blogg.se
Postat av: sandra

hej hej mimmi det låter som mocker får köpa en RIKTIG doktorlåda till dig... skall kolla på det sen pözz pözz

2008-02-02 @ 08:36:43
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: maria

hahaa han e rolig han :)

2008-02-02 @ 17:23:38
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0