Utmanad....

Inledande
Fullständigt namn: Annica Ellinor Karlsson
Din ålder: 22
Födelsedag: 31 December
Syskon: Sandra, Patrik, Christian & Robert
Hårfärg: Teracotta?
Ögonfärg: Grön/Blå...

Förhållanden
Vem är din bästa vän? EN? Säger Noomi men ni vet vilka ni är
Har du en pojkvän/flickvän?: Ja
Hur länge har ni varit ihop?: 6 år inne på 7:de
Hur långt var ditt längsta förhållande?: Håller på HALLO jag va 15 när vi blev tillsamans ;-D
Vem kysste du senast?: Hihi
Vad shoppar du helst?: Barnkläder
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Snart en tatoos
Hur många skor har du? 5-6 Kanske
Hur många par byxor har du? Men hallo vem räknar?
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, Min förlovningsring...

Favoriter
Färg: Röd
Mat: Kyckling (Konstigt nog)
Killnamn: Förutom Liam & Simon så är det nog Max & Maximillian
Tjejnamn: Jannicka, Lucia & Kristina
Ämne i skolan: Matte
Musik: Fernandoz så klart *Haha*
Fras/mening/uttyck: Gött mos (Hugo)

Har du någonsin..
Snusat? Ja
Rökt? Ja,
Hoppat bungee jump? nej
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Ja,
Nakenbadat? Ja
Varit kär? JA

Extra grejer
Tar du droger? Nej
Vad använder du för schampoo? Vad heter?
Vad är du mest rädd för? Död
Vilken bil skulle du vilja ha? Saab 9000
Hur många MSN-kontakter har du? Schit .... Får ta å räkna någon ggn
Hur många av dem är online just nu? 10

Slutfrågor
Pizza eller choklad? Absolut Choklad!
Tränar du? Räknas promenaderna varje dag?
Hur ofta? Varje dag + Lite till :-)
Guld eller Silver? Silver tror jag nog
Vilken film såg du sist på bio? Alvin & Gänget med Christer & Liam
Vad vill du helst av allt göra just nu? Somna Simon å gå å lägga mig

Jag utmanar alla som vill vara med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0