Trött!!



Jösses.....Det har hänt en hel del...
Men det tar vi inte i denna Bloggen ;-)

Nått mer som hänt är att Simon har blivit sjuk IGEN :-(
Feber, Hostig & antagligen ont i halsen eller öronen.....
Ringde Barnmott, igår å do har ju ett nytt system nu så man ska knappa inn sitt nummer så ringer dom upp, Det gjorde jag, Jag ringde 09:00 å dom skulle ringa upp 11:15...

11:15 RIIINNNGGGG

Jag: Hej det är Ellinor

Tant: Hej det e ** Från barnmottagningen...

Jag: Ja, Det gällde Simon Bla Bla Bla.....

Tant: Ja, Det va ju synd att DU ringde så sent, Men ring gärna Borås.....

Jag: Ööööö Ok?!

DET VAR VÄLL INTE JAG SOM RINGDE SENT??
Å vad sur jag är på detta, Har stört mig hela dagen!!

Jaja...Igår var Liam & Simons Farmor här...Barna fick varsitt gosedjur av henne...Liam blev överlycklig!!!
Inatt somnade Jag, Liam & Simon SENT...Simon somnade efter mkt om och men runt 01:00 å Liam somnade runt 02:00 å nu sitter vi här vakna igen!!

Skall gör aoss iordning å åka till Barnmott, med Simon...Han ska va där om en timma ca...

Höres sedan!!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: maria

Jag har 2 mål med dagen:
1. Gå till banken (avklarat)
2. Äta en semla

Ansträngande dag va?

Vad ska du göra?

2008-02-05 @ 11:41:56
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: maria

Fixa pensionssparande och sånt. Jag går ju i pension snart (år 2050) :p

2008-02-05 @ 15:00:31
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0