Tappat.....



Jag har tappat Blogg lusten lite....Kommer inn i sådana perioder ibland!

Vet inte vad man skall skriva eller så...
När barna är sjuka är det inte skoj att sitta här heller...

Men Men ska försöka knåpa lite ;-)

Igår (Tisdag) var vi med Liam på rötgen....
Tog ca 2 Minuter å sedan va det klart, Av med tröjan...Tog ett kort på magen å sedan Hej då :-)

SImon e fortfarande sjuk :-( Snorar, Hostar & rosslar men läkarna säger att det inte e någon fara så länge han inte har feber...Igår började det vackla lite runt 37,8 men vi hoppas att det håller sig där ;-)

Liam fick köpa ett Piratskepp som han TJATAT om i flera veckor...Så igår åkte vi inn å köpte det till honom å gissssa som han var glad.. ;-)
Han tog en egen STOR kundvagn å så satt han i den med sitt Piratskepp å vi fick ta en till kundvagn å stoppa varorna i för det fick vi inte lägga i hans *Hihi*

                                 

På kvällen kom min Mamma hit & fika *Trevligt*
Och vid 19-Tiden ringde min Moster (Esse) & frågade om hon fick komma hit & lämna Simons doppresent å javisst kom du....
Men hon gjorde va hon ångrade *HAHA*
Simon var trött å hade ont i magen *Massa gnäll*
Och Liam var trött å klängde & gapade  på henne (Kan tillägga att hon INTE är van vid barn ;-) ) Stackarn!! *Hihi*

                Min Moster! 
                   Kläderna Simon fick:  

Idag (Onsdag) är Christer ledig hela dagen (Händer aldrig) Så vi skall leka Mamma,Pappa, Barn å ta med Liam till Göteborg på Lek & Buslandet..........

Kommentarer
Postat av: Fridah

.. Tänkte bara kika in och säga att jag har en nystartad tävling på min blogg, där du kan vinna en egen bloggdesign, (om man nu är intresserad av det).
Kram. Fridah

2008-02-13 @ 09:17:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Mocke

hej mimmi ojojoj vilket skepp du har fått då måste du vart duktig, Å du vilket fint lakan du har i sängen sicken snäll tomte *hihihi* love yoy and simon.. puss VÄRLDENS BÄSTA MOSTER..

2008-02-13 @ 10:24:58
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: Laaarson

fy sjutton va liam är lik dej!! hehe

2008-02-14 @ 17:18:37
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Carro

Det är på Skövde jag skall jobba:-)Vilket fint skepp Liam fick förresten;-) Man ser verkligen så glad han blev! Ha en underbar lördag! Kram Carro

2008-02-16 @ 07:32:44
URL: http://carolinelanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0