Tack Jobbet!! LÖNEÖK!!



Idag när jag var i stan tog jag en sväng inn på jobbet för å hälsa på & skriva upp mig inför sommaren...

Hade tänkt att börja hoppa inn lite extra å jobba några veckor i sommar så jag sparar lite föräldra dagar....Tar man helt så räcker dom ju inte så länge....Å jag had etänkt att inte börja jobb på tjänsten innan 2008 om det funkar!!

Fick iallafall två jätte fina paket utav alla tjejer på jobbet :-)

Tack så jätte mkt säger Jag & Simon :-)
Saknar er massor å kommer komma oftare nu!!

Saknar alla mina gammla godingar oxå!!

Å när jag ändå var på jobbet så passade chefen på å säga att jag hade fått LÖNE FÖRHÖJNING :-)
*YES* Å ganska rejält oxå!!

Å vill börja jobba nu ;-D


                        image211

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

haha va fan du kan ju inte låta dom kolla på sånt där ! Ditt knas... nu kommerh an springa runt och skirka apa möss heil hitler hela tiden JU ! höhö

Okej men då får det bli torsdagkväll nästa vecka för jag har handboll på onsdagnee.. kanoners
då hör jag med han på Måndag och fixar =) för nu har han redan avrt uppe här.. men jag löser det
hade gött pusspuss

2008-02-08 @ 13:01:53
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0