Svårt...



Hallo!!

Jag har svårt att få tiden att gå ihop....!

JAg har hittat ett nytt intresse å det är att forma/Göra om Bloggar....Så det e vad jag lägger ner min tid på just nu...
Till slut kanske man blir bra ;-)

Melodifestivalen va bra...Eller ja, TYckte att Velvet skulle gått vidare men men...
Får ju hejja på Christer för att det e min kompis *Hihi*

                              

Amy va duktig å förtjänade en plats PUNKT om det!!

Jag & Liam har vart duktiga & vart ute & lekt nu varje dag ett nytt löfte jag har gett :-)

        

Här händer inte så mkt annars...

Simon e dålig igen....Snuvig, Snorig & Rosllig men hoppas att det ger sig snart....!

Imorgon (Tisdag) Skall Liam göra en Buköversikt (röntgen) för å se hur det ser ut å se (Har med hans förstoppning att göra) Håller tummarna att det går bra!!
Å efter det skall vi åka & köpa ett JÄTTE STORT Piratskepp som han sett ut :-)

Så kom han upp nu ikväll å sa "Mamma vi måste ha helatgubbar oxå" Piratgubbar *Haha Han e så goooo*
Just nu e det bara Pirater & Doctor som gäller :-)

Skall till Ginza oxå å handla filmer dom har mega Rea :-)

Nu skall vi käka ägg men bloggar mer imorgon så kommer massa nya detaljer om MKT!!

Pusss På er!!

Kommentarer
Postat av: mocker..

hej Mimmi hoppas att allt går jätte bra hos docktorn i dag mocker håller alla tummarna... vi ses i kväll älskar dig å lille bror..

2008-02-12 @ 10:02:50
URL: http://www.smks.blogg.se
Postat av: maria

Nej, magnus ju..... :p

2008-02-12 @ 19:05:45
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: Laaarsson

nää så typiskt, han verkar inte vara här denna veckan :( hmmm men vem vet, han kanske dyker upp. har ett snöra här ifaLLL IFALL ;)

jaoo headrar kan jag ju göra men jag har ingen aning om hur man sätter in dom =) heheh vadådå?

2008-02-13 @ 08:08:58
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0