Söndags Mys!



God-Morgon kära läsare!

Först mår jag skriva av mig, Blir så trött på alla som tjötar "Nu skriver inre jag i min blogg mer för ni kommenterar ju ändå inte"
"Hej då vi kanske ses om ni har skrivit tusen kommentarer om att ni vill ha tillbaka mig"

ÅÅÅ Varför bloggar ni?
Ni ser ju att folk är inne å läser .... Fattar inte...Hamnade nog på fem bloggar igår det det stod så här...Väx upp eller sluta blogga då!! :-) Så nu har jag avreagerat mig lite!

I Torsdags kom Liam hem från Dagmamman med 39 Graders feber å har legat hela helgen...
Eller legat har han inte gjort men haft feber ;-) Kvällarna har vart jobbigast då har febern stigit en del :-(
Kanske får ringa ikväll å se om dom kan kolla halsen på honom....

Sedan vi flyttade till huset så har Liam slutat att vara sjuk, Innan var han sjuk HELA TIDEN....
Ett år har han vart helt frisk inte enn snuvig men nu har allt kommit på en ggn, Det är så man blir tokig minst sagt!

Hoppas bara inte att Simon får det som Liam hade det när han var liten! *Håller tummarna*

Igår var det Melodifestivalen, Då kom mina päron hit & tittade & åt gått....

Åt Kyckling & Bacon under ost täcke.....Skall lägga ut recept på det sedan & ett recept på TacoGratäng *Mums*
Beträfande Melodifestivalen så tyckte jag inte att det var bra alls igår...

BWO Var väll ett av de bättre....Tyckte om Patrik Izacssons låt men det e ju ingen slager direkt...
Så gårdagen kunde kvittat igentligen :-)

Får hålla tummarna på nästa vecka!!
Har lite planer för den dagen ;-)

Idag skall vi bara slappa å ta dte lungt, Städa, Rensa å greja iordning å kurera Liam så han inte får någon feber alls idag :-)
Eventuellt baka bullar om Simon tillåter det!

Mamma & Pappa kommer hit om en stund & skall begrava sin kanin "Snuttan" som dog inatt...
Stackars min lillebror....Det va "hans" kanin å han har haft den i 7:år...
I min familj är våra djur som våra barn/familjemed, oavsett om det är en katt,fågel eller kanin så när någon dör tar vi det ganska hårt.....

Så min lillebror är jätte ledsen nu....
Dom hade suttit med honom inatt till kl: 02:00 då hade han somnat inn i deras knä...
Så här blir det begravning ;-) Om en stund!

Nu ska jag ta Liam!!
Hörs sedan blir nog mkt bloggande idag!!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Beklagar lilla kaninen!! Jag är ju oxå sån som ser mina djur som familjemedlemmar!! Det är lika tufft varje gång den dagen kommer då man måste se sin vän få somna in! Ha nu en underbar kväll! Kram Carro

2008-02-24 @ 18:19:19
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Laaarsson

Tja, min far är i Spanien nu den skiten =) höhö. men kul för han.
Visst kom du idag. nemas problemas. Jag hjälper dej =)
Och jag söo fakitskt ingenting i i helgen nu, så duktig så =) hehe haft en bra helg eller ? kram

2008-02-25 @ 09:08:55
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

haha som jag säger... det komemr aldirg bli av att du komemr hit
:) haha
Så du har redan börjt jobba?? hur käns det då?
HAHHAHAHH sjuk igen, stackars liten.. va gör du med ungarna igentligen??!!

2008-02-25 @ 09:24:51
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0