Rundtur, Ginza....



God-Middag?

Idag när vi vaknat & kommit upp mm...Så åkte vi ut en sväng för å kolla lite saker ;-)
Fortfarande en hemlis...Tills vi vet hur allt går å så....Får hålla tummarna, Känns bra änn så länges iallafall!!

Jag har kommit på fyra mål i livet...
Skall börja redan ikväll med att förbereda/Skicka inn papper mm.....Skall bli så gott när man kan bröja se resultat sedan!!

När vi ändå var ute å åkte så svängde vi inn på Ginza för vi hade lovat Liam en film...

Köpte dessa:


                                          Och så denna för den såg så rolig ut ;-) 

Christer köpte en film tills sig oxå å alla tre filmerna gick på 90:- på Rean SOM HITTAT :-)

Nu ska jag tvätta här...När jag bytte blöja på Simon så gick Liam lös med ketchupflaskan :-O
Så alla tre mattorna i köket + En i stora rummet fick ketchup på sig & Simons lekmatta *Gahaaaa* Gissa om jag blev glad??
Å det värsta var att innan hade han (EJ MED FLIT) Tappat joice flaskan på sin egen matta fast det var mitt eget fel...

Jaja....Vad ska man säga?
Alla barn har vart tre år å jag älskar honom ändå :-)

Så som sagt nu skall jag städa lite ... Kanske knatar ihop nått ikväll igen!!

Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: annelie

hej har du fått flaskorna nu? :-)

2008-02-21 @ 21:42:14
Postat av: Jessika!!

Här var de lite nya uppdateringar! =) Blev lite nyfiken på vad det är som händer i erat liv?!! ;-) Å stackars Liam som varit så förstoppad... Riktigt hemskt.

Du får gärna gå in och ändra så de inte står jezzzzzika på bilden där...

Å en sak till, när du kommenterar är de inte din blogg man kommer till om man klickar på länken utan din hotmail. Ska de vara så? =)

2008-02-21 @ 22:51:54
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

tack för att du tog bort namnet på min blogg! =) snart kommer några nya bilder du får hjälpa mig att ladda upp! kram

gåstolarna kostar nog 179:-....

2008-02-22 @ 07:56:53
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Laaarsson

Tjena, jag har inte snckat med Johnny än nej, jag sitter ju mest vid datan hahah ;)
men jag ska göra det. kom du hit så kan du snackam ed han ;)
jao jag slutar 2 ja, bara tat komma så fixar vi lite jucie till dej:) men så du vet är dte bara apelsin 1litare kvar :D

2008-02-22 @ 09:00:30
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0