Ointressant!!



Vad sa du senast: Jaha (Christer sa att han hade bytt blöja)

Fisk eller badkruka: Fisk

Hur många kuddar: 2 kuddar!!

Favoritväder: Hmmmm.....Sol Men inte FÖR varmt...

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Liam, Simon & Mat!

Spelar du nåt instrument:
Njeeee

Morgon- eller nattmänniska:
Natt nu ialafall....

Vem är viktigast för dig:
Mina barn

Bästa film:
Juryn

Tror på liv på andra planeter:
Hmmm?

Kommer du ihåg din första kärlek:
Absolut...Det gör väll alla?

Älskar du henne/honom fortfarande:
-

Tror du på mirakel:
Ja Jag har ju två underbart friska barn :-O

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
JA!

Ser du på kärleken som ett misstag:
Vilken fråga.....

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Hmmm...Just nu känns det ganska bra med två....Men jag e ju trptts allt bara 22 ;-) Men med tanke på mina gravid, & förlossningar så lär det iallafall dröja ett bra tag till!!

Bio eller promenad:
Promenad sker oftare men hellst Bio ;-)

Är du kittlig:
Ibalnd....

Snarkar du:
Neee ;-)

Stjärntecken:
Stenbock

Äckligaste djuret:
Alla småkryp.

Största svaghet: Säger ifrån men visar det inte

Det här är jag bra på:
Att älska mina barn

Bästa bok:
Alla David Peltzer´s böcker

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Tillvärka pengar ;-)


Vad vill du jobba som: Något inom sjukvården

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig:
Skulle vilja tatuera inn barnens namn...Men ska vänta ett tag till....

Stökigt eller välstädat:
Välstädat i den mån det går....

Gungar du på stolen: Nej,

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump:
Hade vart stört skönt att prova

Vilken hand håller du gaffeln i:
Höger ;-)

Hur är din drömkille: Som honom!!

Hur många syskon har du: 4

Vad är du mest rädd för:
Döden ... Att nått ska hända mina barn!

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Halva Omvårdnad för att det e det jag vill göra i mitt liv!

Har du en besatthet: Godis!! Internett & Forum ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0