Nu Hemsida + Bio!!



Tjohoooo!!

Nu har vi vart på Bio...Kristin passade Simon så Jag, Christer & Liam kunde gå å se "Alvin & Gänget"
Å den va jätte bra & rolig...Liam satt still HELA tiden å tyckte det va jätte fräckt att sitta i en sådan stor stol å grejer....
Vi hade ju bestämmt innan att vi skulle köpa Cola & Bilar till honom , Så när vi satt oss blev jag så läskad av Popcornen så jag gick ut å köpte till Mig & Christer....Men Liam åt mest...Han va så duktig å tog tre "tuggor" på varje bit....:-D

När bion skulle börja så släkte dom ju i salongen du blev Liam arg och skrek till:

Liam: "Tänd, Jag ser ju inget"

Mamma: "Men du ser snart, Det skall vara släkt"

Liam: "MEN, Tänd då det e mörkt å jag ser inget"

Så gulligt!! SOm tur va så var det ej så mkt folk där så det gick bra ;-)
Väl värt att göra igen!!


Ser ni min nya snygga Blogg:-)
Är så super nöjd med den!

Dock är det nått fel på min besöksräknare för bara igår hade jag typ 60 besökare men nu står det 1??
Fattar inte riktigt...Tur att man själv har kvar statistik....
Men det ser ju lite illa pinkat ut att bara ha haft en :-/ (Men så är det ju inte).....

Nu ska jag ta & gå å lägga mig...Imorrn skall Simon till Borås men har NOLL lust så det hoppar vi nog....Hon har sagt att det är frivilligt!!

Därimot skall vi gå å fika Semla med Noomi på stan imorgon kväll å hälsa på Mamma har inte vart hos henne sedan i Söndags....
Höres imorrn!

Pözzzzz & God-Natt!!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Eyy art tog du vägen igår då?? jag hade ju med mobilen.. fast den är här nu med så kom idag om du kan =) vilken fin sida du fått!!! vem har hjälp dej med den?? kanoners iaf :D

2008-02-06 @ 07:45:44
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0