Melodifestovalen....



Ja då var andra omgången av melodifestivalen över å jag tycker att det var rätt låtar som gcik vidare till Globen....


TACK att inte Carola gick vidare...Tycker verkligen INTE om henne....
Tycker Ola´s låt var ok men han kom ju med iallafall ;-)

Fick Christer att titta bara för att bröderna  var med....Han tycker dom e "Grymt bra" å färtjänar detta... ;-)

Sedan blev det sängen för mig...Känner mig inte dierkt på topp, Har ont i halsen & öronen men det skriver vi inget om för det finns inget värre att läsa om folk som tycker synd om dig själva ;-)

Skulel suttit barnvakt idag åt mina syskonbarn men eftersom att jag inte kännde mig helt hundra så fick en annan kompis ta dom...Har så dåligt sammvete över det för dom hjälper mig så fort dom kan....
Visst kan man inte så kan man inte det gäller ju alla men jag hade verkligen velat & Liam tycker det e så skoj där!!
Sorry syrran!!

Vi gick upp till lekplatsen å vända förut för vi höll på att blåsa bort ;-)

Nu skall jag slappa med barna på Liams rum...
Hörs ikväll kanske!!

Pözzzz Pözzzzzz

Kommentarer
Postat av: mocker

hej yster det är ABSOLUT INGEN FARA.. Jag vet att du ställer upp när du kan och orkar.. å jag vet att mimmi gärna vill sova hos sin mocker, men jag kanske kan få låna dom båda i helgen en nattis, saknar dom såååååå... typ lördag till söndag efter vi vart i borås me jimmy å annelie.. LOVE ER

2008-02-17 @ 20:29:54
Postat av: hampus

det finns ett kort till dig moster på mammas blogg/Hampus....

2008-02-17 @ 23:05:23
Postat av: maria

jooo, Carola e bäst!

2008-02-18 @ 06:50:26
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Visst kom du bara =) vid 2 när jag slutat så följer jag med dej in så du kan handla =) ring bara

2008-02-18 @ 10:14:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Men nöööörd !! klart du ska gå in :) chickkenshiiit Hehe Annars får vi ta det imorrn för jag har inte pengar med mig nu tyvärr

2008-02-18 @ 11:02:19
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0