Kalendern:



Å jag längtar verkligen...Kan inte slita mig ;-)

Här e de två dagar som jag brukar åka upp på:
I år funderar Jag & Lena (Som jag brukar åka med) Om vi skall ta med oss barna upp....Det brukar vara en del barn å det e med blandade kännslor man tar med dom...

Dels skall vi inte ha någon semester i år...Kanske en natt på Haig Chaparall?!
Men sammtidigt e det sena kvällar & kul å få göra nått själv...Detta e ändå "min" grej som jag gjort i alla år!!

Jaja vi får se!!
Här e iallafall "Mina" två dagar:

Bana 1 Cavalkad, Jenny Salén
Bana 2 Fernandoz, Grönwalls
Bana 3 Wahlströms, Svänzons
Bana 4 Skarvarna, Shake

Lördag 19/7
Bana 1 Sounders, Mona G:s
Bana 2 Claes Lövgrens, Sannex
Bana 3 Blender, Zlips
Bana 4 Dalapolisens spelmän, Nova  (Fet text är där man är & dansar på kvällarna ;-))

Ingen som känner sig manad att hänga på?
Vi har plats över *Hihi*

Kommentarer
Postat av: elli

Alltså jag fattade inte så jätte mkt på slutet ändå.. men du vet sofia, hon va egentligen cameron diaz som körde ihäl de.
Och tom cruise va egentligen nerfryst typ och sen... gah nej jag fattade inte så mkt :P hehe
Han blev iaf psyksjuk och så hade han mördat sofia.. typ :S:S

2008-02-03 @ 01:57:12
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: mocker

ne inte manad att hänga på men manad att ta kiddisar :-)

2008-02-04 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0