Jag saknar....Jag längtar!!



                                      image181

Åååååå Vad jga längtar till Dansbandsveckan i Malung...
Att få träffa alla sin RIKTIGA kompisar på ett & samma ställe...
Där man kan vara precis som man är...Säga precis vad man vill...Man blir kramad hela tiden...
Man blir erbjuden 1000 sängar av alla sina kompsar & alla VILL träffas....

Samma dag som man skall åka ringer mobilen 1000ggr från massa olika å alla frågar "Var är du? När kommer du? När är du framme?"  På nått sätt känns det som att det kommer att bli mkt roligare i år...
Vet inte varför...Men det e nog det jag ser fram imot mest på hela året just nu!!


Å så saknar jag förstås alla Godingarna...Alla våra underbara älskade...
Det går inte att säga alla men tre specifika är ju bla....


                                                                         

ÅÅÅÅÅ Såg nu att Fernandoz släpper en ny skiva den 13-Februari :-) Passade på att beställa den nu *Hihi*
                                             
                                                          Det kan ju bara inte bli så mkt bättre nu!!

Ska ta å gå å lägga mig å sova å drömma mig bort!!
Inatt har jag funderat å kommit på att "Ja visst jag e ung, Jag e mkt yngre...Jag e inte lika erfaren som vissa andra, MEN jag har två barn, Hus, Körkort, Jobb Mmm...Å jag e BARA 22:år...Jag har J*vligt mkt vänner, Ett riktigt liv & jag trivs kanon" Så det gör inget om jag bara är 22:år & inte passar inn i era liv eller håller måttet för era ideal....För jag trivs som jag är å kommer att leva som jag vill"

Älskar at ÄLSKA ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0