Jag har betsämmt mig!!



Jag har VÄLDIGT länge funderat...Vacklat...funderat igen å funderat en ggn till.....

Men nu har jag nog bestämmt mig helt hundra....

Vet att jag kommer att göra det å ångrar mig inte i mitt beslut...Tror att det är bäst för alla.....

Tur att jag har min familj...Jag & min syster har fått en väldigt bra kontakt det senaste...Älskar henne & känner att jag berätta allt för henne!!
Undebart....Å så har vi ju Noomi & Katrin oxå!!

Vet att detta kommer att ta tid...Det sker inte på en dag...
Det e inte bara att säga "Nu har jag bestämmt mig" å så e det fixat...

Men hoppas verkligen att de som vet hur det ligger till men ändå tjatar, övertallar, "läskar" mm....
Att dom tar hand om detta sedan när det e över för annars skiter det sig rejält å NI kommer att ha skulden för det...

Känns iallafall skönt att ha bestämmt sig...
Nu skall man bara hitta ett "smidigt" sätt att genomföra det på....
Som är bra för alla!!

Ha det gott så hörs vi imorrn!!

Kommentarer
Postat av: mocker

är det va jag tror så vet du vart vi finns....
LOVE YA

2008-02-04 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0