Jag e värsta kännslo tanten inatt!!



Hmmmm....Jösses vad jag sitter här å funderar ikväll!!
Men jag e så säker!!

Han: Jag har ju sagt detta i alla år

Hon: Jo jag vet men jag tycker så synd om dig....

Han: Ja men gör inte det...Jag har själv valt det...

Hon: Jo, Men erkänn att du hade valat att det var annorlunda....

Han: Jo, Visst....Men jag har alltid varit genomskillnig för dom...

Hon: ALLTID??

Han: Ja, Jag räknas inte, Finns inte...
Han: Hör inte jag av mig ses vi aldrig...

Hon: Nee, Jag har fattat det nu...Insåg det för några veckor sedan...
Hon: Men det e tråkigt...

Han: Ja men nu e jag van, Det e bättre så här vi klipper....

Hon: E du säker??

Han: Ja det e jag, Låt det vara nu...Du ser ju själv att vi båda blir ledsna.....
Han: Vi vet ju vilka som finns på sanna vilkor?!

Hon: Ok...Förlåt att jag inte lyssnade från början....Men jag bara hoppades...

Han: Ja jag vet, Jag har försökt nu men det hjälper inte...Det e så genomskillnigt...Det blir bäst så här!!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0