Gummi Stövlar!!



Ja som rubriken låter...
Min son är BEROENDE av sina Gummi Stövlar...

Hela Sommaren & hela vintern & nu med går han iGummi Stövlar....

Han har nog minst 4 par tror jag å VÄGRAR att ta på sig något annat....
Frågar vi om han inte skall ha sin akänger så blir han nästan ledsen....


                              image243

Å så älskar han att plaska i vatten pölar :-D

Haha Intressant att veta va?
Men kom på det i morses av "Jisses, Han är verkligen beroende"

Han sprang runt i huset som en tok för å hitta sin andra gummistövel å det gick minnsan inte bra att ta ett par andra skor....HAHA....3:åring har slitit sönder två par bara i vinter :-)

*Min GODING*!!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

ÅÅÅÅÅ gummistööövlar =) jag vill också ha sånna ju :( buuhuuu
Hoppasi vattenpölar är ju det bästa som finns =)
Hmm knas att han blir sjuk fast han har sånna då. Men so msagt det är ju sjuksesong nu ju ;) men nsart komme våren så blir det säkert bättre :D

Det passar frun skitbra när helst du kommer. Jag har inga batterien på mobilen nu så jag kan inte få fram ditt nummer. Men om du hinner ksirva härinnan så ska jag allt ringa dej :D

Nä min Far är inte själv i Spanien, han och hans jobbarkompisar har tippat ihop pengar och nu hade de fått ihop tillräckligt så de fick ihop till en spanienresa, så drog de... och jag är inte nåååååååååååååååååttt avensjuk alltså :P
haha

men skriv ditt numemrn u för fan så kanske vi ses sen =) pusssss

2008-02-25 @ 10:23:53
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Eyy, vart har du tatt vägen ?

2008-02-27 @ 10:25:38
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0