Fundersamt?



Hallo alla!!

Idag hade vi sovmorgan ända till Klockan 08:00 :-) Det e länge för mig *Hihi*
Tog det lungt p åmorgonen å körde Liam till Dagmamman....IDag var det "gruppen" & Andreas va frisk å va där så Liam kunde inte vara gladare....Han tycker att det är såå roligt att gå till Eva å det känns skönt, Annars hade han nog inte gårr eftersom att jag går hemma nu!!

Igår hade vi en äkta slappar dag å det va så skönt...
Bakade bullar, Tvättade & grejade....

Gjorde lunchlådor en med spagetti & en med Tagliatelle....Sååå Gott!!

Lovade syster yster att lägga ut ett recept på Tacogratäng här...Det kommer efter detta inlägget ;-)

Dom ringde från jobbet igår å frågade om jag kunde jobba idag så jag skall jobba mellan 14-21...
Å det är VÄLDIGT blandade kännslor....
Dels är Simon så liten...MEN jag ammar inte å det funkar kanon med Christer å om vi ändå är hemma båda två så kan vi ju tjäna lite extra...För Christer jobbar på dagen idag....
Så Sonja (Svärmor) skall ha Simon 2 timmar tills Christer kommer hem (Masssssa Tack)

Igår kväll tog vi en påse nybakta bullar & åkte ner till Mor & Far & fikade en stund så Liam fick komma ut lite,
Skulle även låna deras bil så vi kunde ta oss inn idag båda två...

Nu skall jag gå inn å ducha å greja iordning inför i eftermiddag....
Skall till Barnmorskan klockan 11:00 idag å göra Cellprov & sätta inn Spiralen (Intresseklubben antecknar)

Så när jag sätt igår kväll på Forumen å läste runt så va det ej tjej som skrev att hennes sprial hade försvunnit i kroppen å att barnmorskan är osäker på om det trillat ur eller vandrat...Uchhaaa Så nu e jag lite smått nervös för detta .... Men det går nog bra får vi hoppas!!

Nu skall jag passa på å greja medans Simon sover....
Pusss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha det så bra på jobbet!!!! Kram Carro

2008-02-25 @ 09:41:42
URL: http://carolinelanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0