Det är hemskt.....



Sketet hemma hos mig idag!!

Har nog hållt på en vecka å det syns inte ett skit! :-(

Men det känns, Jag vet ju vad jag gjort...
Nu är alla garderober klara å de flesta skåp...Bara köksskåpen kvar!!

Ränsade Liams kläder idag...Hade messat till Lotta förra veckan "Ni blir det snart lite kläder till Casper"
Nu har jag rensat färdigt å det blev en HEL svart sop säck med kläder som han vuxit ur bara sedan i julas typ...
Så jag måste verkligen komma till Ullared snart ;-D

Nu skall jag snart ta databordet mm....
La bara inn ett snabbt inlägg här nu....Skirver mera ikväll!!

Måste ta tvätt & barn nu......

Ha det gott.........

Kommentarer
Postat av: Laaarson

Jaha okejm, trivs du där då?? men va fan ger du bort kläderna för? kan inte Simon ha de sen då?

2008-02-08 @ 15:53:54
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0