Dagens Fundering??



När jag gjorde "Dagens Lista" så fick jag en fråga:

"Dagens Fundering"

Å så tänkte jag: "HUR VET MAN NÄR NÅGON MENAR ALLVAR?"

Ja hur vet man?
Den frågan känns VÄLDIGT aktuell för mig just nu i många frågor....

Hur vet man att det inte är skämt?
Vad betyder det?
Vad innebär det?
Vad spelar det för roll?
Vad händer??
Hur hanterar man det?

                                                                 image200

Det e så mkt....Tror jag blir vimmelkantig av att inte få veta snart......
Det e så mkt jag vill men inte vågar...Oxå vill jag gärna veta VARFÖR först??

Jaja Det e bara jag som kan bestämma....

För övrigt är det ganska bra här hemma just nu....
Jag e ju som jag e så det får bli där efter....

Det va allt för dessa minuterna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0