Bild Blogg.....



Hallo!!

Jag har gått å blivit sjuk igen eller så e jag bara fruktansvärt trött .... Vet inte vilket!!

Men jag orkar inte skriva så mkt iallafall för jag fryser om händerna ;-)
Så det blir lite bilder...Först från Lek & Buslandet dit Jag & Liam skall åka MINST 2 ggr i Månaden i fortsättningen :-D

 Vilkanen....Jätte skojig som allt annat ;-)

                                           Alla deras Papperskorgar såg ut så här!
                   "Mini" klättervägg för de lite mindre   Svårt för mig som stod utanför lekrutorna att få bra kort men här sjuter de bollar hej vilt....



  Sedan var vi hemma Hos Katrin & Marcus igår Jag & Liam & lekte med Buffy .... Stora tjeje har hon blivit!!
Jätte trevligt som alltid...Så kul att träffas å tjäta lite å dom e så goda både två mot barn...Liam tycker det e jätte skoj att vara där å leka!!  

                                      


ÄNTLIGEN fick jag tagit ett kort när Simon badar...Igentligen har han en stor blå badbalja men vi har fel på varmvattnet i duchen så jag fick "skölj" av honom i handfatet ... Dock var han nästan för stor men ändå .... Ren blev han iallafall å gott tyckte han att det var ;-)
                                               358697-227


Sedan var vi hemma hos Mor & Far igår å fick två så söta kort på Pappa & Simon när dom pratade ;-)
              
                                        358697-231     
        
                                        358697-230

Nu skall jag åka till stan för Lillebror & tjejjan skall låna barna å gå på stan medans Jag & Mamma jobbar....
Å så hoppas jag átt jag skall hinna siva någon timma ;-)

Hörs ikväll OM lusten faller inn ;-)
Vet inte vad jag skall blogga om längre?!

Kram på er iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0