Söndag...




God-Morgon gott folk!
Nu sitter jag här å skall strax åka å joba, Det e väldigt blandade kännslor inför detta kan jag säga!
Men tror & hoppas att det både kommer gå bra & bli kul ;-), Dock är det en lång dag...Hihi..!

Igår blev dagen inte alls som jag hade planerat *Ovanligt*...
Först körde vi hem Tommy till Borås...
Sedan styrde vi bilen mot Gråbo för att hämta datorn som en kompis till Christers syster har försökt att laga...
Tyvärr gick det inte så vi får köpa lite nya delar...*Känndes dock pinsamt att låta den stå där nere ett halvår så vi hämtade den tills vi har köpt delarna*
Christers syster bor ju granne med Christers mamma så det blev att tillbringa en tid hos henne & avnjuta lite Tacos...Trevligt!

Fick låna / testa en super fin klänning utav Christers syster som jag(Om jag kan ha den) skall ha på hennes bröllop.....Hoppas att den passar för den var verkligen jätte fin!
Fast JAG i KLÄNNING :-O *HAHA* Vilken syn det kommer att bli...Ett rullande klot på vägarna ;-)

Sedan bar det av till mina päron för att färga moders hår...

Efter detta var klockan redan nio, Så det var bara marsh hemmåt...Barna i säng & GOD-NATT!

Nu skak jag pallra mig ut i bilen å bege mig till jobbet!
Hopas att jag idag efter jobbet kan komma iväg till tippen med allt skräp jag tjatat om en vecka ;-)
Hörs ikväll mina vänner!

Kram Kram på er!

Slänger inn två gamla bilder då jag ej kan lägga inn nya ännu :-) :-(


                                                               image239

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Du vet väl att grovsopen kommer snart så de e bara att ställa skiten i vägkanten? vi slängde precis ut våra gamla stolsdynor i den gigantiska högen som bildats här! =) å kul med kort på simon!! mer kort till folket! hehe!

2008-04-14 @ 21:08:41
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Anonym

mocke PÖZZZZZAR

2008-04-15 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0