Sket Unge!


Var & köpte en Jacka till Liam igår (Ointressant men SKIT snygg, Dock väldigt dyr...*Uchhh*)

Så när vi gick där hela familjen å strosa på stan så sträckte Liam fram handen å sa:

Liam: Kan vi köpa glass?

Jag: Ja, Med min bilnyckel då för jag har inga pengar...E der bilnyckeln du vill ha?

Liam: Neee, Ditt kontokort

HAHAHA 3:År å vet redan att det e konto kortet han behöver :-D
Slutade dock med att Christer som hade min plånbok gick med honom å köpte glass...
Han en isglass å jag en mjukglass...Å när vi kom till bilen bytte han glass med mig för han äter inte isglass...Vilket jag sa till honom...

Jag: Ja sa ju att du inte gillar isglass...
Liam: Då får du inga Julklappar nästa ggn då om du inte byter med mig nu...

HAHA....Han vann igen :-D

Pussss

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaa vilket roligt barn du har!

2008-04-20 @ 21:04:37
URL: http://BabyYouCanCallMeSven.blogg.se
Postat av: mocker

mimmi du e bäst.... MOSTER ÄLSKAR DIG...

2008-04-20 @ 22:00:06
Postat av: Laaaarsson

JAg är på olika ställen, idag var det Tuve iaf =)ska jobba där på torsdag och onsdag också. SKa du det med?

2008-04-20 @ 22:19:23
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Chrille

Han lär sig utav mig naurligtvis..;)
snart5 säger han väl åt dig att gå åp kurs också:)

2008-04-23 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0