Lugn Helg!



God-Morgon mina vänner!

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist å som ni säker förstår så har det hänt en HEL DEL här hemma...
Vi har dock INTE gått isär som en del tycks tro.....Kärleken e på topp *Hihi*

Känner mig varken trygg i att berätta eller säker på vilka som läser ;-) Så jag avvaktar ett tag till med att berätta vad som har hänt tills vi vet & har allt på "papper" så att säga!

Men vi mår iallafall bra å tar det som det kommer...
Vi är ju ganska förberedda på svaret & får arbeta oss utåt därifrån...

Jag letar jobb för fullt här oxå...Hoppas att jag får något snart!
Har ju mitt på jobbet men dom va ju inte direkt beredda på att jag skulle vilja börja jobba heltid NU....Så där får jag ju plocka det som finns just nu!

Jaja...Nog om detta!

Vi har ju fortfarande bara en lånedator å den e värderlös..Så jag får inte inn några kort :-( Det e så tråkigt att blogga utan bilder!
Får nog inte tillbaka våran för vi hör inget om den...Så är det någon som har en BRA att sälja så är jag intresserad ;-)

Annars har dte inte hänt så mkt, Liam har ju vart ledig denna veckan för hans Dagmamma har haft semester...
Så i Måndags va tog jag med mig Liam på sång & lek i kyrkan som jag & Simon brukar gå på...Dock tyckte Liam att det var JÄTTTTEEE TRÅKIGT ;-) Fast det var VÄLDIGT mkt folk så det va många som tyckte det va tråkigt & jobbigt denna ggn.
Annars har vi vart hemma hela veckan...
I Tisdags jobbade jag....

Simon är sjuk å har vart det hela veckan...Feber & förkyld ...Antagligen tänder skulle jag gissa på!
Liam har fått tillbaka de utslag han hade när han vart liten ....I armväck & knäväck...
Å det i knävecket blir bara större & större & började vara å grejer så vi fick åka till Jouren i veckan å fick Penicillin till honom en vecka...!

Annars har det vart lungt här....
Man e ju inte direkt på TOPP 100 just nu .... Städat å grejat här hemma....
Christers son Tommy är här i helgen å jag kan gissa att jag skall köra hem honom ikväll?!
Haha Om han vaknar idag för han gick å la sig klockan 06:00 imorses ;-)

Nu ska jag packa bilen full med skit & skräp å åka å slänga det ... Sedan blir det att greja ännu mera :-D
Hörs igen...Skall börja blogga mera igen nu när allt lagt sig!

Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0