Ikea vs, Leklandet



God-Morgon ;-)

Det tar ett tag mellan skrivningarna men det hinns helt enkelt inte med riktigt nu när man börjat jobba å greja igen...

I helgen var jag iallafall ledig å då bar det av till IKEA med svärmor min...Trevligt!
Fick köpt en annan barnmatstol till Simon å lite grejer...
Å sedan åkte vi en sväng å köpte ny bilbarnstol till Liam...Gott att ha fått klart de utgifterna!

Å vet ni vad :-D Den 17:de Maj skall vi åka till ULLARED! Som jag tjatat!
Dock har vi nog tyvärr ingen som kan ta barnen så dom får väll följa med ... Men det blir skoj iallafall :-D

Annars är det som vanligt här...
Fick tummen ur baken å bytt BVC idag... Har ju gått på Carema sedan Liam föddes men efter dom bytte så har det blivit så mkt dåligare... SÅ nästa vecka skall vi kolla inn Sörhaga BVC istället... *Hoppas att det blir bättre*

Nu skall jag städ aå tvätta lite åt min Farfar som för övrigt skall flytta hem imorgon!

Men vi hörs senare!

Vi har kollat upp å reservdelen till våran dator skulle kosta ca, 2000:- :-( Så nu funderar vi på att köpa en ny dator istället...Vi får se!
Hörs av ikväll...Kram

Kommentarer
Postat av: Kalle

Detta var en väldigt snygg blogg! headern är så vacker! jättefint!

karlerik.blogg.se
naturnytt.blogg.se

2008-04-29 @ 19:32:37
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Mocke

va nice att du sa att du skulle till IKEA PUCKO... jag ville ju ha en lampa till Tonte... å en sak på biltema... PUCKO PUCKO PUCKO

love ya

2008-04-30 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0