Förbjudet!


God-Morgon!

Det borde verkligen vara förbjudet att börja jobba innan 7:30 på dagarna! :-P
Men Men...Gilla läget, Nu börjar jag 06:00 å det e bara att gå upp!

Men morgon trött som man e så e man inte så pigg så jag väckte Christer å sa:

Klockan e 06:15 så ni får väll gå upp för du ska lämna Liam om en timma om du skall hinna med bussen (Jag e van vid att börja 07:00)...Han låg en stund innan han frågade: -Börjar inte du 06:00?
Haha...Fick tänka efter innan jag sa: -Ok, Klockan e 05:15.....:-D...Jaja så kan det gå!

Christer skall åka till Vårgårda å träffa en läkare där...Klockan 09:00 å här går det ju SÅÅÅ mkt bussar...Så han får ta bussen 07:40 framme 08:00...Sedan får han vänta på bussen som går tillbaka 12:05...SEGT!
Men som tur är så ställer mina goda vänn Marina upp & tar Liam så här tidigt så slipper han åka med å vara i Vårgårda så många timmar.....Vad hade vi gjort utan mina vänner...Min familj & Christers bror med familj...Dom ställer upp i vått & torrt! TACK!

Jaja...Nu skall jag spckla mig lite innan jag ger mig inn till Alingeby för jobb!
Hörs ikväll kanske?!

Pusss på er!

Ni får titta lite gammla bilder idag :-D
image218image214image209image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0