E jag kvinna eller man?


E jag kvinna eller man? =)


Kontakten med min kvinnliga sida:


[  ) köpt en hårfön
[ x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[ x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[ x] pratat känslor...nykter
[ x] skrattat under en romantisk komedi
[x ] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x ] ringt upp en person utan konkret syfte
[ x] funderat på namn åt mina barn
[ x] lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[ ] druckit cosmopolitan
[x ] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[ x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[ ] känt mig sugen på en kopp te
[ x] känt glädje över att få blommor i present
[ x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[ x] blivit arg utan anledning
[x ] gråtit efter 9 fyllda år
[ ] brytt mig om hm:s val av modell
[ ] insett storheten i linda skugges krönikor (dock ej nu längre)
[x ] kramat en kille
[x ] dansat

Kvinnliga:16  /22


Kontakten med min manliga sida:

[ ] ljugit om hur mycket jag har druckit
[ ] ätit en blodig stek
[x ] läst en biltidning
[ x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[ ] styrketränat
[ ] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[ x] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[ ] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[ ] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[] läst en bok av jan guillou
[ ] läst ett nummer av slitz
[ x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[ ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] gått på en ulf lundell-konsert
[ ] använt händerna till att slå någon, i syfte att skada denna person
[ x] diskuterat bröst
[ ] gjort lumpen
[ x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[ x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[ ] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x ] lagat någonting på egen hand
[ x] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[] tävlat i att dricka öl
[x ] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut
Manliga: 10 /24


Kommentarer
Postat av: Mocke

skojjar du eller FIKA.... du ring mig.....

2008-04-19 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0