Dagens PINSAMMA:



Måste erkänna HAHA Hur dum kan man bli lixom :-D

(Men jag är i själva värket blond *ASG*)

Vi satt igår kväll hemma med svåger + barn å så pratade vi poker, & lottto mm å hur mkt man skulle vinnaf ör å vara "nöjd" så sa min svåger det att:

Svåger: Om man vinner så man kan ta ut 30 000:- i bara räntor varje månad så hade det vart kanon.

Jag: 30 000:- hade inte räckt länge för mig med min hyra.

Svåger: Hur mkt hade du behövt då? :-/

Jag. MINST 1000:- om dagen ;-)

ÅÅ Ni skulle sett dom Christer & Mikael....Haha dom sa inget mer änn att jag va "Typ" dum i huvdet *HAHAHA*

Jaja jag bjur på denna...Kan inte alltid vara smart :-D

Denna va till min lille bror Patrik...Han skulle aldrig prata med mig igen om han såg detta :-D

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hahah du är ju för roooolig!!

Men vad är det som har hänt ??
:(

2008-04-08 @ 00:16:40
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Nova

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:01:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0